سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

۱۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه رتبه سئو خود را افزایش دهیم ؟ تنها راه برای داشتن شانس در رتبه بندی بالا این است که با استانداردهای گوگل همگام شوید و بفهمید چه چیزی برای دیگران مفید بوده است.

افزایش رتبه بندی سئو با استفاده از بازاریابی محتوا:

چگونگی افزایش رتبه در سئو

1. محتوای اصلی و با کیفیت بالا ایجاد کنید:

الگوریتم های گوگل همیشه به دنبال محتوای با بالاترین کیفیت  بر اساس عبارات مرتبطی هستند که جستجوگران وارد می کنند. گوگل از طریق وب سایت ها می خزد و ارتباط را بر اساس کلمات کلیدی که در آنها ظاهر می شود تعیین می کند.

اگر سایت های باکیفیت دیگر به وب سایت شما لینک دهند، موتور جستجو تشخیص می دهد که آیا یک وب سایت با کیفیت است یا خیر. بعلاوه، میزان تعامل کاربران با وب سایت شما و میزان متمایز بودن محتوای سایت شما را بررسی می کند. تعامل یعنی آیا آنها در یک موتور جستجو روی شما کلیک می کنند و بلافاصله به جستجوی خود باز می گردند؟ یا آیا آنها برای مدت زمان مشخصی در صفحه شما می مانند و شاید محتوای بیشتری را در آنجا دنبال کنند؟

براندون لیبوویتز  از SEO Optimizers  می گوید که وقتی صحبت از محتوا می شود، بازاریابان باید بر کیفیت تمرکز کنند. «بسیاری از مردم می‌خواهند تا جایی که ممکن است محتوا منتشر کنند. مردم روی کمیت متمرکز هستند، که یک استراتژی سئوی سال 2012 است. 

برای شروع، لیبوویتز نوشتن محتوا را به نفع خواننده پیشنهاد می‌کند، نه تمرکز بر سئو. شما باید از یک کلمه کلیدی مرتبط در عنوان محتوای خود استفاده کنید، اما سعی نکنید با کلیک کردن توجه دیگران را جلب کنید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می توانید به یک سوال مرتبط با مشتری خود پاسخ دهید، در حالی که کلمات کلیدی مرتبط با نام تجاری خود را ترکیب کنید.

نوشتن محتوای طولانی ، به خصوص زمانی که در ابتدا سعی می‌کنید رتبه بالایی کسب کنید، مؤثرتر از محتوایی است که از نظر تعداد کلمات کم باشد.

 AJ Ghergich، بنیانگذار  Ghergich & Co،  یک آژانس بازاریابی محتوا ، می‌گوید: « مطالعه  پس از مطالعه نشان داده است که محتوای طولانی مدت با گوگل و همچنین مخاطبان عملکرد خوبی دارد. وقتی مردم برای اولین بار با بازاریابی محتوا در وبلاگ خود شروع می کنند، در واقع آنها را تشویق می کنم که با محتوای طولانی شروع کنند."

از نظر طول، Ghergich  1500 تا 3000 پست کلمه ای را توصیه می کند که حاوی دارایی های بصری باشد. اینها شامل تصاویر و ویدیوهایی است که در سراسر محتوا به کار می روند که برای خوانندگان مفید است.

تصاویر و ویدئو مهم هستند زیرا احتمال خروج سریع از صفحه شما را کاهش می دهند. اگر شخصی به سایت شما مراجعه کند و قبل از رفتن فقط 30 ثانیه مرور کند، و این اغلب اتفاق می افتد، به این معنی است که شما ممکن است نرخ پرش بالایی داشته باشید. محتوای طولانی که با تصاویر، سرصفحه ها و نقاط گلوله تقسیم شده است، مشتریان بالقوه شما را جذب می کند.

2. URL های خود را تغییر دهید:

همراه با قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان محتوای وب سایت خود، رند فیشکین Moz توصیه می کند آنها را در URL های خود نیز قرار دهید.

وقتی شخصی روی انکر تکست می‌چرخد، می‌بیند که وب‌سایت بر اساس URL واقعاً مرتبط است. اگر متن لنگر وجود نداشته باشد، آنگاه ارتباط درون متن را تشخیص خواهد داد.

 

به علاوه، URL ها در گوگل نمایش داده می شوند و به افراد کمک می کنند تا تصمیم بگیرند که آیا روی وب سایت شما کلیک کنند یا نه. اگر عنوان با URL مطابقت داشته باشد، آنها به آن اعتماد کرده و به وب سایت شما می روند.

URL باید کوتاه (50 تا 60 کاراکتر یا کمتر) و تا حد امکان قابل خواندن باشد. از قرار دادن هر چیزی جز کلمات و خط تیره در URL های خود خودداری کنید. 

دسته ای از اعداد، نمادها و حروف تصادفی افراد را گیج می کند و آنها را از کلیک کردن منصرف می کند. حتی اگر عنوان محتوای شما دارای کلماتی مانند "the"، "and" یا "a" باشد، برای اینکه همچنان منسجم باشد، نیازی به اضافه کردن آنها در URL ندارید. در نهایت، از تعداد زیادی پوشه (اسلش) در URL خود استفاده نکنید.

3. از کلمات کلیدی SEO استفاده کنید :

کلمات کلیدی باید در عنوان محتوای شما و همچنین در بدنه آن ظاهر شوند. در حالی که سئو قبلاً همه چیز در مورد کلمات کلیدی بود، از آن زمان به مناطق وسیع تری گسترش یافته است. با این حال، کلمات کلیدی بسیار مهم هستند.

برای استفاده موثر از کلمات کلیدی ، ابتدا باید تحقیقات خود را انجام دهید و کلماتی را پیدا کنید که در محتوای شما کاربرد دارند. این باید یک تمرین مداوم باشد و نه کاری که یک بار انجام دهید. محبوبیت کلمات کلیدی همیشه در حال تغییر است و شما باید با آن همراه باشید تا رتبه بالایی کسب کنید.

وقتی تصمیم می‌گیرید از چه کلمات کلیدی استفاده کنید، مارک‌ها می‌توانند جستجوهای رایگان را در سایت‌هایی مانند  ابزار کلیدواژه انجام دهند. روی آن، می‌توانید ببینید کدام کلمات کلیدی محبوب هستند تا بتوانید آنها را در محتوای خود ادغام کنید. WordStream که ایده هایی برای کلمات کلیدی مرتبط با هر کلمه کلیدی که وارد می کنید ارائه می دهد نیز مفید است. برای مثال، اگر «بازاریابی محتوا» را تایپ کنید، سایر کلمات کلیدی محبوب عبارتند از: «خدمات محتوای بازاریابی اصلی» و «آژانس بازاریابی محتوا چقدر بزرگ است».

شما نمی خواهید از کلمات کلیدی بارها در محتوای خود استفاده کنید، در غیر این صورت گوگل فکر می کند که شما هرزنامه هستید  (به همین ترتیب خوانندگان شما نیز همین کار را خواهند کرد). اگر به اندازه کافی از آنها استفاده نکنید، گوگل نمی داند سایت شما در مورد چیست. شرکت سئو بروس کلی توصیه می کند به طور طبیعی از کلمات کلیدی در جایی که بهترین کارایی را در محتوای شما دارند استفاده کنید و آنها را مجبور نکنید.

با این حال، یک قانون سرانگشتی خوب این است که کلمات کلیدی خود را در 200 کلمه اول محتوای خود و یک بار در 160 کاراکتر اول توضیحات متا صفحه قرار دهید. 

علاوه بر موجود در محتوای نوشتاری شما، کلمات کلیدی باید در تصاویر بهینه شده شما ادغام شوند . به گفته بازاریاب محتوا، Jayson DeMers، کلمات کلیدی شما باید در لوگو و تصاویر هدر، و همچنین دکمه ها و گرافیک های سایت شما در متن تصویر جایگزین شما گنجانده شوند.

4. طراحی برای کاربر:

اگر می‌خواهید کاربران درگیر شوند، باید وب‌سایت خود را طوری طراحی کنید که مسیریابی آسان و کاربرپسند باشد. مطمئن شوید که سایت شما دارای موارد زیر است:

  • کنتراست رنگ خوب
  • یک نظم معقول و منطقی برای آن، یعنی پیمایش در بالا و محتوای زیر، فراخوانی برای عمل در پایان محتوا، تصاویری جذاب
  • فونت های بزرگتر
  • مطالب در بخش های مختلف تقسیم شده است
  • یک نوار جستجوی ظاهری
  • فضای سفید

سایت شما همچنین باید به انواع مختلف دستگاه ها مانند لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند پاسخگو باشد. این بدان معنی است که اندازه آن را تغییر می دهد و خود را با دستگاهی که در آن مشاهده می شود تنظیم می کند. سازگاری با تلفن همراه کلیدی است، زیرا دستگاه های تلفن همراه چیزی است که بسیاری از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید از آن استفاده می کنند.

اگر می خواهید کاربران در حال حرکت روی لینک وب سایت شما در گوگل کلیک کنند و همچنین زمان مناسبی را برای مرور آن صرف کنند، باید:

  • کسب و کار خود را در بخش جستجوی محلی نشان دهید که در نزدیکی بالای Google ظاهر می شود و به راحتی قابل کلیک کردن است. هنگامی که فهرست آنلاین کسب و کار خود را ایجاد یا ویرایش می کنید، وب سایت، آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • مطمئن شوید که سایت شما به اندازه کافی سریع بارگذاری می شود. طبق یک مطالعه، 64٪ از مردم انتظار دارند که صفحات در عرض چهار ثانیه به طور کامل بارگیری شوند . مردم، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه، بی حوصله هستند و اگر وب سایت سریعتر باشد، از رفتن به سراغ رقبای خود دریغ نمی کنند. برای انجام این کار، تصاویر خود را برای موبایل بهینه کنید و با کوچک کردن CSS و HTML ، حجم فایل وب سایت خود را کاهش دهید . وقتی کوچک می‌کنید ، داده‌های تکراری یا اضافی، کدهای استفاده نشده و نظرات غیرضروری را حذف می‌کنید و از نام‌های تابع و متغیرهای کوتاه‌تر استفاده می‌کنید .

5. نسخه های تکراری صفحات را حذف کنید :

صفحات تکراری می تواند مشکل بزرگی برای رتبه بندی شما باشد. این به این دلیل است که ممکن است صفحه اشتباهی ایندکس شود و Google معیارهای پیوند را بین نسخه های مختلف صفحه تقسیم کند به جای اینکه آن را فقط به یکی نسبت دهد.

صفحات تکراری می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود. شاید از آنها برای ردیابی کلیک استفاده کنید یا نسخه چاپگر پسند صفحه خود را در وب سایت خود ارائه دهید. برای رفع این مشکل، صفحات تکراری خود را با استفاده از تغییر مسیر 301 به صفحه صحیح، متعارف کنید. این برچسبی است که می توانید در کد HTML خود قرار دهید ("rel="canonical). 

اگر چند صفحه در وب سایت شما به طور طبیعی مشابه هستند، در هر یک از آنها محتوای بیشتری بنویسید. به این ترتیب، آنها برای گوگل متمایز خواهند بود و سایت شما کلیک های بیشتری در اطراف دریافت می کند.

6. ابزارهای مفید را امتحان کنید :

ابزارهای مختلفی در وب وجود دارد که می تواند به شما در فرآیند بهینه سازی موتور جستجو کمک کند. برخی از بهترین آنها عبارتند از:

  • Buzzsumo ، که به شما نشان می دهد که تأثیرگذاران کلیدی در جایگاه شما چه کسانی هستند. به سادگی یک کلمه کلیدی را در سایت تایپ کنید، و به شما اطلاع می دهد که چه کسی محتوای محبوب را ایجاد می کند که شامل آن کلمه کلیدی است. هنگامی که این تأثیرگذاران را با صفحات باکیفیت مشخص کردید، می توانید به امید پیوند مجدد آنها به محتوای شما، تماس بگیرید.
  • کنسول جستجوی گوگل ، یک پلتفرم همه کاره که به شما نشان می‌دهد آیا محتوای شما برای Google آماده و دوستانه است یا خیر.
  • BrowserStack ، سایتی که می توانید نحوه ظاهر وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف بررسی کنید. اگر در سراسر صفحه خوب به نظر نمی رسد، باید آن را اصلاح کنید.
  • Google Trends ، جایی که می توانید موضوعات و داستان های پرطرفدار را مشاهده کنید. هنگامی که یک خبر محبوب وجود دارد که می توانید با شرکت خود ارتباط برقرار کنید، از این فرصت استفاده کنید و از کلمات کلیدی قابل استفاده در محتوای خود استفاده کنید.
  • الکسا ، جایی که می توانید محبوب ترین سایت های وب را ببینید. یک بخش دسته بندی وجود دارد که به شما امکان می دهد جستجوی خود را محدود کنید. هنگامی که می دانید سایت های محبوب چه هستند، می توانید لینک هایی را در آنها قرار دهید.
  • Seoptimer ، که ممیزی رایگان سئو وب سایت شما را انجام می دهد. آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید و به شما می‌گوید نقاط قوت و ضعف شما در رابطه با محتوا، پیوند، کلمات کلیدی، تصاویر، سرصفحه‌ها و پیوندهای رسانه‌های اجتماعی کجاست.
  • Moz یک ابزار عالی است که من در گذشته از آن برای پیگیری موفقیت سئوی خود و یادگیری ابزارها و نکات جدید استفاده کرده ام.

7. ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید :

شما می توانید محتوای طولانی و عالی تولید کنید که سرشار از تصاویر و پیوندهایی به وب سایت های معتبر باشد. با این حال، اگر به طور فعال محتوای خود را تبلیغ نکنید و به دنبال توزیع در وب سایت های با کیفیت بالا نباشید، دیده نمی شود.

جدای از استفاده از Buzzsumo برای پیدا کردن و تماس با تأثیرگذاران در جایگاه خود، می توانید:

  • هنگامی که شرکت شما اعلامیه ای می دهد یا برای به اشتراک گذاشتن یک اینفوگرافیک یا محتوای عالی، ایمیل ها یا درخواست های اجتماعی را برای این تأثیرگذاران ارسال کنید. به اینفلوئنسرها نشان دهید که این اخبار یا داده‌ها چگونه می‌توانند به مخاطبانشان کمک کنند.
  • اگر این تأثیرگذاران نویسنده هستند، ایده‌های داستانی را با آنها مطرح کنید و با رهبران فکری شرکت خود مصاحبه کنید.
  • از اینفلوئنسرها بپرسید که آیا پست های مهمان را در وبلاگ خود می پذیرند یا خیر. محتوای باکیفیت برای آنها بنویسید و ببینید که آیا امکان پیوند مجدد به محتوای بومی وب سایت شما وجود دارد یا خیر.

8. زمان بارگذاری وب سایت خود را بررسی کنید:

زمان بارگذاری آهسته منجر به نرخ پرش بالا می شود، چه کاربران از رایانه های رومیزی یا دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند. به غیر از رعایت قوانین ذکر شده برای موبایل، استراتژی های دیگری وجود دارد که می توانید برای اطمینان از بارگیری سریع سایت خود از آنها استفاده کنید.

از PageSpeed ​​Insights Google شروع کنید در این سایت، می توانید URL وب سایت خود را تایپ کنید و ببینید سرعت بارگذاری شما از 100 چقدر است. گوگل به شما می گوید که برای سریعتر بارگذاری سایت خود در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ، چه چیزی را باید بهبود دهید.

به عنوان مثال، آنها ممکن است بهینه سازی تصاویر را برای هر دو پلتفرم و همچنین کوچک کردن HTML و CSS توصیه کنند. قوانین به طور کلی برای موبایل و دسکتاپ یکسان است. تفاوت این است که شما می توانید تصاویر بزرگتر (20-100 کیلوبایت)، فلش، و طرح های پیچیده تر را در صفحه دسکتاپ خود داشته باشید.

9. در سئو سرمایه گذاری کنید:

برخی از بازاریابان محتوا فکر می‌کنند که می‌توانند با رتبه‌بندی بالا از طریق پیوند ارگانیک و ترافیک به نتایج تجاری دست یابند و نیاز به استفاده از تبلیغات پولی را نیز کنار می‌گذارند. در واقع، برای موفقیت هر دو مورد نیاز است.

فرقی نمی‌کند برای یک سرویس توزیع مطبوعاتی هزینه می‌کنید، تبلیغات بومی را در وب‌سایت‌های با کیفیت بالا می‌آورید یا یک شرکت خارجی را برای مدیریت سئوی خود استخدام می‌کنید، بدانید که همه این تلاش‌ها سرمایه‌گذاری در شرکت شماست. فقط تا اینجا شما می توانید با ارگانیک وجود دارد. تبلیغات پولی پتانسیل بالایی برای انتشار پیام شرکت شما دارد و به شما کمک می کند به مخاطبان اصلی خود برسید.

به گفته Ghergich، زمانی که به دنبال شرکت‌هایی هستید که به شما کمک می‌کنند رتبه‌بندی خود را افزایش دهید، مهم است که از قبل اصول سئو را بشناسید. او می گوید: «اگر حداقل اصول اولیه را بدانید، تصمیم بهتری برای استخدام خواهید گرفت.

برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع خود، قبل از ثبت نام در یک شرکت، بخواهید نمونه‌هایی از سایت‌هایی را ببینید که شرکت در گذشته برای مشتریان خود در آنها قرار داده است. گرگیچ می گوید: «اگر آژانس سئوی شما نتواند شما را در سایت هایی مانند  هافینگتون پست  جذب کند، این کار را اشتباه انجام می دهند.

الان باید شروع به رتبه بالا در گوگل کنید:

سئو ممکن است گیج کننده به نظر برسد، اما ثابت شده است که این تکنیک ها به رتبه بندی کمک می کنند. با استفاده از آنها، شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطبان خود، ایجاد ارتباط با مشتریان احتمالی و راه اندازی آنها در قیف خرید خود خواهید داشت.

لیست مقالات مرتبط :

بهترین سایت های آموزش سئو کدامند 

ابزار های مهم برای آنالیز خوانایی در سئو 

 

برچسب ها : خدمات سئو سایت ,افزایش رتبه در سئو,خدمات سئو سایت چیست ,چرا باید از سئو استفاده کنیم ,بهترین خدمات سئو سایت چه کسی انجام میدهد ,بهترین شرکت خدمات سئو سایت کدام است ,خدمات سئو چه قدر طول میکشد ,سئو چیست ,سئو سایت چیست ,انجام پروژه سئو سایت,سئو کار حرفه ای 

 

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

نکات محکم در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو که هر کسی به راحتی می تواند آن را درک کند:

موتور های جست و جو و درک ساختار آن ها

همانطور که وب در سراسر جهان رشد می کند، رقابت برای وب سایت ها نیز افزایش می یابد. اگر هیچ بازدید کننده ای برای دیدن آن وجود نداشته باشد، داشتن محتوای عالی بی فایده است. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی افزایش ترافیک سایت شما وجود دارد.

در سئو برای بهینه سازی جایگاه خود در نتایج موتورهای جستجو، از انواع مختلفی از کلمات کلیدی خود، از جمله غلط املایی کلمات کلیدی، در متا تگ های خود استفاده کنید. ربات های موتورهای جستجو قادر به "خواندن" متاتگ ها هستند و به شما کمک می کنند تا در جستجوهای متنوع تری ظاهر شوید. به عنوان مثال، اگر وب سایت در مورد خرگوش است، می توانید "غذای گربه، خرگوش" و غیره را اضافه کنید.

تنظیمات پرداخت به ازای کلیک را می توان در بازاریابی وابسته استفاده کرد. این ساده‌ترین سرویسی است که می‌توان به شرکت‌های وابسته ارائه کرد، بنابراین پرداخت آن کم است، اما می‌تواند به سرعت افزایش یابد.

این اطلاعات از معیارهایی مانند امتیازات Quantcast بدست می آید:

رسانه های بحث و گفتگو مانند انجمن ها راه خوبی برای علاقه بازدیدکنندگان به صرف وقت برای بازدیدکنندگان شما هستند.

برای اطمینان از اینکه موتورهای جستجو قادر به درک صفحه وب شما هستند، از یک برچسب عنوان توصیفی مناسب استفاده کنید. عناوین شما نباید از شصت کاراکتر تجاوز کنند، زیرا موتورهای جستجو محتوای بیشتری از آن نمایش نمی‌دهند. موتورهای جستجو نیز پس از محدودیت 60 کاراکتر، اهمیت کمتری به کلمات می‌دهند.

سایت خود را بر روی ده ها یا چند کلمه کلیدی و عبارات اصلی متمرکز کنید که واقعاً ماهیت آنچه وب سایت شما واقعاً روی آن تمرکز دارد را نشان می دهد. از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید تا بفهمید کدام عبارات بهتر عمل می کنند.

در تبلیغات آنلاین مانند adwords یا adbrite سرمایه گذاری کنید.

اما به هیچ عنوان سئو سایت را کنار نگذازید.

سئو DIY ممکن است همیشه باعث جهش در رتبه‌بندی مورد نظر شما نشود:

این تبلیغ‌کنندگان می‌دانند که برای کسب بازدیدهای بیشتر چه چیزی لازم است. استفاده از این محصولات تبلیغاتی از موتورهای جستجوی بزرگ مانند گوگل در واقع می تواند به سایت شما کمک کند.

کپشن ها یک فرآیند فوق العاده سئو هستند. این به این معنی است که اگر تعداد زیادی مقاله یا عکس روزنامه به سایت خود پیوند داده شده باشد، منجر به فروش بیشتر می شود.

جاوا اسکریپت چیزی است که می توانید در یک وب سایت از آن استفاده کنید، اما برخی از موتورهای جستجو آن را نادیده می گیرند. استفاده از جاوا به‌عنوان یک انتخاب کاملاً به صاحب وب‌سایت بستگی دارد، اما برخی از موتورهای جستجو به دلیل قابلیت‌های مختلف موتورهای جستجوگر، سایت را متفاوت می‌بینند.

تبلیغات رایگان دریافت می کنید که به جذب بازدیدکنندگان با این سرویس کمک می کند. همیشه از مکان تبلیغات رایگان استفاده کنید.

پیام اصلی این پاراگراف این است که گوگل به دنبال کلمات کلیدی در تگ های alt می گردد، بنابراین کلمات کلیدی موجود در این تگ ها رتبه صفحه را بهبود می بخشد.

تمرکز خود را بر متخصص شدن تنها در یک زمینه از تکنیک های سئو در یک زمان. زمان کافی برای برتری در تمام تکنیک‌های مختلف سئو وجود ندارد، بنابراین یکی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید برای شما ارزشمندتر است و از قابلیت‌های آن نهایت استفاده را ببرید.

 

از شرکت های بهینه سازی موتور جستجو که با سئو کار می کنند در سایت خود استفاده کنید:

تکنیک های سئو موثرترین راه برای به دست آوردن رتبه بالای وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو هستند. بسیاری از شرکت های مختلف معاملات خوبی در مورد این خدمات دارند.

موتورهای جستجو می دانند که از تاکتیک های بهینه سازی موتور جستجو کلاه سیاه استفاده می کنند. مشاوره باشید و استراتژی های سئوی خود را از نظر اخلاقی اصلاح کنید.

ربات های موتورهای جستجو به دنبال مطالب جدید هستند، بنابراین یک وبلاگ به طور مداوم به روز شده یک روش عالی برای بهانه ای برای نگاه کردن به سایت شما است. مردم دوست دارند مقالات را به اشتراک بگذارند اگر خوب باشند. این کار باعث تشویق افراد به سایت شما می شود.

از بسیاری از ابزارهای آنلاین برای تجزیه و تحلیل اطلاعات خود استفاده کنید. دو وضعیتی که می خواهید مشاهده کنید عبارتند از "301 Moved Permanently" و "200 OK".

اطمینان حاصل کنید که سرور شما به گونه ای پیکربندی شده است که در URL ها به حروف بزرگ و کوچک حساس باشد.

استفاده از کلمات کلیدی در ساختار و محتوای خود باعث افزایش مزیت سایت شما در اکثر موتورهای جستجو می شود.

 

همه پیوندهای ورودی و داخلی در سایت شما یا مرتبط با آن باید از عبارات کلیدی در عنوان یا متن لنگر استفاده کنند:

در سئو سایت یکی از مهم ترین مطالب توجه به انکر تکست هاست .

این می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای سایت شما را با کلمات کلیدی هدف شما رتبه بندی کنند. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما و به طور منظم برای سازگاری آن را تصحیح می کند.

شما باید هر بخش از وب سایت خود را منحصر به فرد کنید. انتخاب عنوان شما نیز باید منحصر به فرد و متمایز باشد. عناوین برای نتایج بهینه سازی مناسب برای موتورهای جستجو بسیار مهم هستند.

شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما در میان جمعیت برجسته است. برای اینکه وب سایت شما محبوب باشد و پایگاه خوانندگان قوی داشته باشد، توصیه های ارائه شده در این مقاله را اجرا کنید. هر هفته زمانی را برای اجرای این نکات اختصاص دهید.

لیست مقالات مرتبط :

انواع روش های خرید آنلاین 

 

نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی 

 

بهترین سایت های آموزش سئو 

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

توصیه های سئو برای کمک به رتبه بندی وب سایت خود در گوگل، یاهو و بینگ :

توصیه های سئو برای کمک به رتبه گیری بهتر

ممکن است شنیده باشید که دیگران به شما می گویند در مورد سئو چه فکر می کنند، اما اکنون زمان آن فرا رسیده است که خودتان بر آن مسلط شوید. کمی زمان می برد، اما ارزشش را دارد. این مقاله بسیاری از نکات مفیدی را که نیاز دارید ارائه می کند.

هنگام استفاده از تکنیک های سئو برای راه اندازی یک وب سایت، داشتن چند مقالات سئو در مورد موضوع شما بهتر از یک مقاله بسیار طولانی است. صفحات طولانی وزن کمتری دارند و صفحات کوتاه وزن دارند.

اگر از سئو SEO استفاده می کنید، کدنویسی یک عنصر مهم در بهینه سازی موتور جستجو است:

اگر سایت شما کدهای جاوا اسکریپت نامرتب زیادی دارد که آن را در کنار هم نگه می دارد، موتورهای جستجو ممکن است نتوانند آن را فهرست کنند.

هنگام استفاده از لینک های داخلی در سایت خود، استفاده از تگ anchor بسیار مهم است:

استفاده از متن لنگر عمومی مانند "اینجا را کلیک کنید" به رتبه بندی موتور جستجوی شما کمک نمی کند زیرا بسیار عمومی است. استفاده از کلمات کلیدی مناسب به عنوان متن لنگر به شما این امکان را می دهد که مورد توجه آن عنکبوت های خزنده قرار بگیرید.

 

استفاده از فیدهای محصول واقعا می تواند به جذب ترافیک و کسب و کار به سئو سایت شما کمک کند:

فیدهایی مانند این جزئیات خدمات و محصولات شما را با تصاویر، توضیحات و تصاویر نشان می دهند. پست های وبلاگ خود را به وب سایت های مقایسه خرید و موتورهای جستجوی اصلی ارسال کنید.

خود را به عنوان یک کهنه کار با تجربه از وضعیت تخصصی خود معرفی کنید. این واقعاً می تواند موفقیت بازاریابی اینترنتی شما را افزایش دهد. اطمینان حاصل کنید که سایتی ایجاد می کنید که مخاطبان هدف خاصی دارد و مطمئن شوید که آن را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کرده اید تا مشتریان علاقه مند به آن جایگاه را هدف قرار دهید. مهم است که به آنچه مشتریان می‌خواهند گوش دهید، نه آنچه را که تصور می‌کنید به آنها نیاز دارند.

وبلاگ ها رتبه خوبی دارند زیرا الگوریتم های موتور جستجو داده های بسیار ساختار یافته و محتوای جدید را ترجیح می دهند. بک لینک ها ستون فقرات رتبه بندی موتورهای جستجو هستند.

از فلش در هر وب سایتی که می خواهید برای موتورهای جستجو بهینه سازی یا همان سئو  کنید اجتناب کنید:

فلش توسط عنکبوت ها خوانده نمی شود و متن استفاده شده در فلش ایندکس نمی شود. شما باید محتوایی داشته باشید که به راحتی قابل مشاهده باشد تا بتواند توسط عنکبوت های موتور جستجو ایندکس و بهینه شود.

تبادل مقاله تصمیم عاقلانه تری است که به شما کمک می کند رتبه خود را بهبود بخشید. تبادل مقاله شامل پست کردن یک مقاله کامل است که توسط صاحب سایت دیگری انجام می شود و آنها همین کار را با مقاله ای که توسط شما نوشته شده است انجام می دهند. این اغلب از تبادل لینک مؤثرتر است. و فراهم می کند که هر دو وب سایت محتوای جدید دریافت کنند.

سعی کنید ویدیوها را برای تقویت وب سایت خود جاسازی کنید:

برای بهبود سئو سایت خود از ویدیوها می توان برای معرفی خود یا تبلیغات محصولتان استفاده کرد. ویدیو را پست کنید و آنها را با کلمات کلیدی خوب برچسب گذاری کنید. پس از ساختن نقشه سایت ویدیویی، سعی کنید URL را از طریق Google Webmaster Tools به حساب خود در Google Webmaster Central ارسال کنید. این باید مشتریان جدید زیادی برای شما جمع آوری کند.

روی تسلط بر یک یا دو جنبه از استراتژی سئو در یک زمان تمرکز کنید:

فقط زمان کافی برای تسلط کامل بر تمام تکنیک های مختلفی که می توانید پیاده سازی کنید وجود ندارد، بنابراین یکی را انتخاب کنید که فکر می کنید برای شما ارزشمندترین باشد و از قابلیت های آن نهایت استفاده را ببرید.

سئو به این معناست که چگونه می توانید افراد بیشتری را به سمت مشتریان خود برسانید که شما را پیدا کنند.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محصولات شما به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را راحت تر پیدا کنند. همه اینها می تواند باعث جریان یافتن ترافیک اینترنتی به محتوای شما شود. متن مقاله شما باید چندین بار کلیدواژه شما و همچنین در عنوان و خلاصه آن داشته باشد.

 

نکته خوبی که باید در مورد بازاریابی در اینترنت به خاطر بسپارید این است که همیشه سعی کنید رویدادها و موضوعات جاری را که با پیشنهادات شما مرتبط هستند مرتبط کنید. این برای جذب بازدیدکنندگانی که به دنبال چیزی به ظاهر نامرتبط با موضوع شما بودند، بسیار مهم است. همچنین محتوای آموزنده را به بازدیدکنندگان شما اضافه می کند.

 

زمانی که خواندن و درک مطالب شما آسان است، مطمئن شوید که برای خوانندگان انسانی بنویسید:

 

در حالی که عبارات کلیدی برای ربات‌ها مهم هستند، آن‌ها نیستند که خرید می‌کنند و انسان‌ها این کار را انجام می‌دهند. شما سایت خود را می خواهید. اگر اینطور نباشد مطمئناً شکست خواهید خورد.

 

به طور خلاصه، شما در حال حاضر اطلاعات کلیدی زیادی در مورد سئو SEO دارید. امیدوارم که بیشتر آن برای شما جدید بوده باشد تا بتوانید از آن در برنامه ریزی خود استفاده کنید. از این نکات برای کمک به جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت خود استفاده کنید.

 

لیست مقالات مرتبط :

پیدا کردن شرکت حرفه ای برای سئو 

 

بهترین سایت های آموزش سئو 

 

روش های پیشرفته برای موفقیت در بازاریابی وابسته

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

روش های پیشرفته برای لذت بردن از موفقیت در بازاریابی وابسته:

بازاریابی وابسته چیست

آیا فکر می کنید می توانید بازاریابی وابسته را مدیریت کنید؟ ابتدا باید برنامه مناسبی را برای جایگاه خود پیدا کنید. این مقاله چند تکنیک بازاریابی پیشرفته را به شما نشان می دهد که در آنها می توانید با استفاده از مواردی مانند ایمیل بهتر با مشتریان خود در ارتباط باشید.

بازاریابی ایمیلی می تواند کاملاً مؤثر باشد، بنابراین مطمئن شوید که از هر مشتری بپرسید که آیا مایل است در لیست ایمیل شما قرار گیرد یا خیر. یک لینک برای مشتریان خود ارائه دهید تا بتوانند برای دریافت ایمیل ثبت نام کنند.

از آنجایی که مردم دلایل خوبی برای سهل انگاری در ارائه آدرس ایمیل خود دارند، به آنها اطمینان دهید که از آن فقط برای ارسال اطلاعات ارزشمند به

آنها با شخصی‌سازی ایمیل‌هایتان، مشتریان شما کمتر فکر می‌کنند که این ایمیل‌ها اسپم هستند. ایمیل‌های شما ممکن است حاوی اطلاعاتی درباره معاملات و پیشنهادات ویژه باشد، یا ممکن است به سادگی از گیرنده برای انجام تجارت با شما تشکر کنند.

برای اینکه به طور موثر به مشتریان خود کمک کنید، باید آنها را بهتر بشناسید. به عنوان مثال، مشتریان جوان‌تر ممکن است به کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی به خوبی پاسخ دهند، در حالی که یک پایگاه مشتری قدیمی‌تر ممکن است با یک خبرنامه ایمیلی بهتر به آنها خدمت کند.

دریابید که رقبای شما از چه روش هایی استفاده می کنند و روش های موفق را در کمپین خود بگنجانید:

مانند مشتری رفتار کنید که محصول رقیب شما را می خواهد و ببینید که چگونه به طور موثر یا غیر موثر با مشتریان خود برخورد می کند. نظرسنجی مشتریان روشی مؤثر برای یادگیری آنچه مشتریان شما در رابطه با خدمات، ارتباطات، محصولات، قیمت‌گذاری و هر موضوع مرتبط دیگری ترجیح می‌دهند، می‌خواهند یا انتظار دارند. ضمن نظارت بر نحوه پاسخ مشتریان خود به تفاوت ها، تکنیک ها و رویکردهای مختلف را آزمایش کنید. با این حال، مطمئن شوید که استراتژی های خود را بر اساس محصولات و خدمات خود انتخاب می کنید.

به عنوان مثال، اگر محصولاتی با ماهیت خصوصی یا شخصی می فروشید، مشتریان شما ممکن است نخواهند خود را با شما در یک وب سایت شبکه اجتماعی عمومی همراهی کنند. وقتی صحبت از بازاریابی می شود، گاهی اوقات بزرگترین شکست های شما بزرگترین موفقیت های شما هستند. از چیزهایی که کار نمی کند درس بگیرید تا بهتر بفهمید چه چیزی می تواند موثر باشد.

هنگامی که در تجارت بازاریابی وابسته هستید، باید به مشتریان خود گوش دهید. هنگامی که بخش اولیه شهرت سازی برنامه خود را پشت سر گذاشتید، نگرانی اصلی شما حفظ پایگاه مشتری خود و همچنین ارائه استراتژی هایی برای گسترش آن است. پس از مطالعه نکات ارائه شده در اینجا، می توانید راه خود را برای انجام این کار بیابید.

نکته مهم :

در واقع برای بهترین استفاده بازاریابی در کل اینترنت باید اصول دیجیتال مارکتینک و سئو را رعایت کنید حال میخواهید خودتان سمت یادگیری این عناوین بروید یا این که به دست فرد متخصص بسپارید. 

از نطر من اگر به دست کسی بسپارید که تخصص این کار را دارد خیلی بهتر است تا این که مثلا خودتان سئو را یاد بگیرید برای کسب و کار خود که بسیار مهم است شروع به آزمون و خطا کنید. 

لیست مقالات مرتبط :

انواع روش های خرید آنلاین 

 

بهترین سایت های آموزش سئو 

 

توصیه های مهم برای کسب بهترین رتبه سئو در گوگل

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

آیا می خواهید به یک متخصص طراحی وب سایت تبدیل شوید؟ پس حتما این مطلب را بخوانید:

چگونه به بهترین طراح سایت تبدیل شویم

آیا شما فردی هستید که می خواهید یک طراح وب فوق العاده شوید؟ آیا می خواهید وب سایت خود را بسازید که به دلیل فقدان مهارت های عملی لازم برای تحقق آنها دچار مشکل شده است؟

به دقت توجه کنید که کدام رنگ ها را برای استفاده با یکدیگر در تعامل وب سایت خود انتخاب می کنید. متن را می توان به راحتی در برابر رنگ های پس زمینه خواند. رنگ‌های متن تیره روی پس‌زمینه‌های روشن معمولاً در مقایسه با برعکس، راحت‌تر خوانده می‌شوند. اجازه دهید برخی از دوستانتان طرح رنگ شما را ببینند تا نظر آنها را دریافت کنند.

گرافیک ها بسیار مهم هستند، اما تعداد زیاد آنها می توانند همه چیز را خراب کنند:

از گرافیک برای تزئین وب سایت استفاده نکنید. آنها باید برای بهبود آن استفاده شوند. همچنین اگر شلوغی گرافیکی را به حداقل برسانید، سایت شما قابل استفاده تر خواهد بود.

اطمینان حاصل کنید که به کاربران خود این گزینه را می‌دهید که در صورت تغییر نظر، اقدامی را لغو کنند. این می تواند فرمی باشد که آنها در حال پر کردن، مرور سایت شما، یا حتی مرور وب سایت برای موضوعات یا آرشیوهای خاص بوده اند. اگر آنها را مجبور به لغو کارهایی کنید که در میانه تکمیل آنها هستند، به ناچار مشتریان مکرر را از دست خواهید داد.

مطمئن شوید که نیازهای کاربر شماست. طراح وب باید همیشه نیازهای کاربر نهایی را بداند. این می تواند شامل تجربه کاربر، سطح قابلیت استفاده، قابلیت استفاده و دسترسی باشد. اینها ملاحظات حیاتی هستند که باید آنها را در نظر بگیرید. سعی کنید هنگام طراحی به وب سایت ها از دیدگاه بازدیدکنندگان خود نگاه کنید.

مطمئن شوید که همه پیوندهای شما ممکن است خراب شده باشند:

زمان مناسب برای انجام این کار درست قبل از FTP صفحه به سرور است. این مهم است، زیرا بازدیدکنندگانی که روی پیوندهای شما کلیک می‌کنند و منتظر اطلاعات مفید هستند و اگر این اتفاق زیاد در وب‌سایت شما بیفتد، سایت شما را با انزجار ترک می‌کنند.

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که نام دامنه خود را بلافاصله انتخاب و رزرو کنید، زمانی که آنها قصد دارند چندین سایت داشته باشند. چیزی خلاقانه انتخاب کنید، اما سریع آن را رزرو کنید تا در آینده آن را داشته باشید. از اینکه چند نفر افکار یکسانی دارند، شوکه خواهید شد. انگار همه به هم وصل هستند یا چیزی.

در حالی که پلتفرم‌های توسعه می‌توانند فرآیند کدنویسی را تسهیل کنند، اما نمی‌توانند قابلیت اطمینان ویرایشگرهای متن کلاسیک را تکرار کنند. هدف یک پلتفرم این است که ویژگی های مورد نظر شما را در یک سایت طراحی کند و سپس کد تولید شده را جایگذاری کند. اما اگر می‌خواهید یک تجربه سازنده واقعی داشته باشید و می‌خواهید خطاها را کاهش دهید، یک ویرایشگر متن کلاسیک راهی برای رفتن است.

Adobe Dreamweaver برای کسانی که مایل به ایجاد یک وب سایت هستند عالی است. حتی افراد تازه کار نیز به راحتی می توانند نحوه استفاده از این برنامه را درک کنند.

هر مرحله از طراحی وب سایت  را تمرین کنید و مهارت های خود را ارتقا دهید:

 

این به خوبی درک خواهد کرد که چگونه هر مرحله با تصویر بزرگتر مطابقت دارد و رسیدگی به آن برای شما آسان تر می شود. شما می خواهید زمان زیادی را صرف یادگیری کنید و هیچ یک از اطلاعات را حفظ نکنید.

برای اطلاعات در مورد نحوه ساخت یک وب سایت پولی پرداخت نکنید. درست است که دقیقاً سرمایه گذاری ضعیفی نیست. کتاب های زیادی با اطلاعات مفید وجود دارد. اما این اطلاعات رایگان است. کتاب‌های گران‌قیمت مانند کتاب‌هایی که رایگان هستند، اطلاعات مفید دیگری ندارند.

هنگام طراحی وب سایت مانند یک هنرمند فکر کنید. این به این معنی است که شما باید آماده دریافت الهام در زمان وقوع باشید. اگر برای مثال، زمانی که خارج از منزل هستید، چیزی به شما الهام می‌دهد که ایده طراحی داشته باشید، و الهام‌بخشی دارید، آن را یادداشت کنید. اگر در دفتر الهام گرفتید، یک ایمیل برای خود بفرستید تا بتوانید بعداً به این ایده عمل کنید.

مطمئن شوید که همه می توانند به سایت شما دسترسی داشته باشند. این بسیار مفید است که شخصی از یک کشور خارجی به سایت نگاه کند.

وب سایت خود را ایجاد نکنید. شما نمی خواهید مردم هنگام بازدید از سایت شما احساس راحتی کنند.

نقشه سایت دو عملکرد را تسهیل می کند. درک ناوبری را آسان تر می کند. آنها می توانند به آنها کمک کنند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و در مورد آنچه شما ارائه می دهید بیشتر بیاموزند. همچنین برای نیازهای سئو عالی است. موتورهای جستجو اگر نقشه سایت را در جای خود داشته باشند، می توانند راحت تر بخزند.

ابزارهای رابط کاربری خود را که استفاده می‌کنید سازگار و قابل فهم برای کاربران آسان کنید. اگر این کارها را انجام دهید، افراد برای مدت طولانی‌تری در سایت شما خواهند ماند و دوباره و دوباره باز خواهند گشت.

هنگام ایجاد وب سایت خود به دنبال منابع غیرمعمول الهام باشید:

اگر فقط به اطراف خود نگاه کنید می توانید در اطراف خود ایده بگیرید یک طراح سایت خوب این کار را انجام میدهد. ذهن خود را حفظ کنید و سایت خود را از رقبای خود متمایز خواهید کرد.

از یک عنوان توصیفی در سایت خود استفاده کنید. خواهید آموخت که این اشتباه اغلب تکرار می شود. بسیار مهم است که هر یک از سایت خود را نام ببرید. موتورهای جستجو از این موضوع به عنوان بخش عمده ای از بهینه سازی موتور جستجوی خود استفاده می کنند.

هر صفحه ای که طراحی می شود باید اعتبارسنجی شود. ویرایشگرهای زیادی وجود دارند که کدهای ناخواسته اضافی را به طراحی سایت شما اضافه می کنند. اگر به این نوع برنامه ها متکی هستید، راه بیشتری را طی کنید و کد سایت خود را از طریق یک سرویس تأیید کنید. W3C خدماتی را ثابت می کند که سرویس رایگان است.

همیشه یک پیوند به وبلاگ شخصی خود در وب سایت خود داشته باشید. وبلاگ شما باید با وب سایت و تخصص مرتبط باشد. اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان می توانند به راحتی مکان خود را پیدا کنند و محتوای شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

بنابراین، اکنون چیزهایی در مورد طراحی وب سایت می دانید. آیا اعتماد به نفس شما بالاتر است؟ اگر نه، پس این مقاله را دوباره بخوانید تا زمانی که احساس کنید می توانید یکی بسازید.

یک متخصص سایت باید سئو نیز بلد باشد ؟

از نظر بنده برای یادگیری طراحی سایت یاد گیری سئو واجب نیست اما اگر یک متخصص سایت سئو بلد باشد واقعا نور علی نور میشود.

 

لیست مقالات مرتبط :

شروع کار با وردپرس چگونه است

 

طراحان وب چه افرادی هستند

 

نکات مهم وبلاگ نویسی

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

پیدا کردن بهترین استایل شخصی برای خرید لباس : 

کلید عالی به نظر رسیدن پیروی از آخرین روند مد نیست. این به سبک شخصی شما وفادار می ماند. اما اگر ندانید سبک شما چیست؟ شما می توانید با جستجوی الهام، ایجاد تابلوی خلق و خو و آزمایش مد، سبک منحصر به فرد خود را توسعه دهید.

پیدا کردن بهترین استایل شخصی برای خرید لباس

سبک شخصی چیست؟

سبک به شیوه خاص یک فرد برای بیان خود اشاره دارد - چه از طریق لباس، سبک نوشتن یا یک سبک معماری باشد. در دنیای مد، «استایل» معمولاً مخفف «سبک شخصی» یا روشی است که یک فرد از طریق انتخاب‌های زیبایی‌شناختی مانند لباس، اکسسوری، مدل مو، و روشی که یک لباس را کنار هم قرار می‌دهد، خود را بیان می‌کند.

سبک بی زمان است. کسی که شیک است ممکن است روندهای مد را دنبال کند یا نکند ، اما همیشه به زیبایی شناسی خود وفادار می ماند. سبک شخصی به‌جای جذب ساده گرایش‌ها، در مورد ایجاد حس خود است.

چگونه در 5 مرحله استایل شخصی خود را پیدا کنید:

یافتن سبک شخصی خود کاری نیست که بتوانید یک شبه انجام دهید. اما استراتژی هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباسی که برای شما مناسب است استفاده کنید.

  1. 1. به کمد خود نگاه کنید:

  2. به لباس هایی که دارید فکر کنید که شما را خوشحال می کند. وسایل مورد علاقه شما در کمد چیست؟ این قطعات را بیرون بکشید و به این فکر کنید که چرا احساس خوبی به شما می دهند. به وجوه مشترک آنها توجه کنید.
  3. 2. الهام بخش مد پیدا کنید. 

  4.  

  5. وقتی به دنبال الهام گرفتن از مد هستید ، از خانواده و دوستانی شروع کنید که سبک آنها را تحسین می کنید. زمانی را در رسانه‌های اجتماعی بگذرانید و نحوه لباس پوشیدن دوستان و افراد مشهور را مشاهده کنید، از لباس‌های غیررسمی مانند تاپ‌های کوتاه و شلوار لی گرفته تا کت و شلوارهای آماده برای کار. وبلاگ‌ها مملو از نکات مد و الهام‌بخش هستند، بنابراین چند بلاگر مد را پیدا کنید که سبک مورد علاقه‌تان است و در آرشیو آن‌ها برای لباس‌های مورد علاقه‌تان جستجو کنید. اگر فرد مشهور یا اینفلوئنسر استایلش را دوست دارید، سعی کنید دریابید که استایلیست آن مشهور کیست و به دنبال الهام گرفتن از آنها باشید. مجلات مد یکی دیگر از منابع عالی هستند. درباره انواع مختلف سبک بیاموزید و آنهایی را که بیشتر با آنها هماهنگ هستید را شناسایی کنید.
  6. 3. یک تابلوی خلق و خوی مد ایجاد کنید :

  7.  تابلوی خلق و خوی راهی عالی برای کار در جهت توسعه سبک شخصی شماست. هنگامی که الهام بخش مد خود را جمع آوری کردید، تصاویر را در یک تابلوی خلق و خوی جمع آوری کنید. حتی اگر الهام شما در همه جا وجود داشته باشد، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از مدل‌های شما شلوار جین می‌پوشند، بسیاری از آنها لباس‌های ماکسی می‌پوشند، بسیاری از آن‌ها تاپ‌هایی با روکش می‌پوشند - این هنوز یک حال و هوا یا حال و هوای فراگیر است. که برای آن می روی دو یا سه تصویر را انتخاب کنید که زیبایی شناسی گروه را نشان می دهد و آن تصاویر را در تلفن خود نگه دارید تا بتوانید هنگام خرید به آنها نگاه کنید.
  8. 4. یک کمد لباس کپسولی ایجاد کنید : 

  9.  کمد لباس کپسولی مجموعه ای از اصول اولیه است که می توانید آنها را با هم ترکیب کنید تا ظاهری بی دردسر ایجاد کنید. اینها قطعات کلاسیک در رنگ های خنثی هستند که با همه چیز ست می شوند: یک لباس مشکی کوچک، یک ژاکت جین، تی شرت های ساده، یک لباس چرمی. ممکن است قبلاً برخی از این موارد را در کمد خود داشته باشید: مواردی را که به شما احساس عالی می‌کنند نگه دارید و هر چیز دیگری را با اصولی جایگزین کنید که واقعاً برای شما مفید است. این آیتم‌ها ممکن است ساده باشند، اما به شما کمک می‌کنند استایل منحصربه‌فرد خود را با ایجاد پایه‌ای برای قطعات هیجان‌انگیزتر نشان دهید.
  10. 5. با انتخاب سبک منحصر به فرد آزمایش کنید:

  11. هنگامی که مجموعه کپسولی خود را ساختید، وقت آن است که قطعات منحصر به فردی را به کمد لباس خود اضافه کنید که شخصیت سبک شما را نشان دهد. این ممکن است شامل آزمایش هایی باشد، بنابراین به یاد داشته باشید که اگر نظر خود را تغییر دهید اشکالی ندارد. سبک شخصی همه چیز در مورد بازی با مد است تا کشف کنید کدام لباس بهترین احساس را در شما ایجاد می کند. با اکسسوری‌های پررنگ و پاپ‌های رنگی شروع کنید و سپس روی ترکیب و تطبیق چاپ‌ها و بافت‌ها کار کنید.

لیست مطلب مرتبط :

شروع کار با وردپرس چگونه است

 

نکات مهم برای تلفن همراه

 

فعال کردن بروزرسانی افزونه های وردپرس به صورت خودکار

 

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

ویرایشگر بلاک یا بلوک های وردپرس چیست :

بلوک های وردپرس


ویرایشگر بلوک که به عنوان ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس نیز شناخته می‌شود، در سال 2018 معرفی شد. با این حال، تا سال 2021 بود که یکی از ویژگی‌های مهم ویرایش کامل سایت، ویرایشگر قالب، به عنوان بخشی از وردپرس 5.8 و ویرایشگر قالب منتشر شد.

بخش‌های بیشتری از تجربه کامل ویرایش سایت طی ماه‌ها دنبال شد.

هدف ویرایشگر بلوک مدرن کردن وردپرس و آسان کردن نصب و راه اندازی سریع وب سایت برای هر کسی است.

ویرایشگر بلوک آینده وردپرس است، اما هنوز به پایان نرسیده است زیرا همچنان در حال بهبود است.

اصلاح صفحه اصلی وردپرس :


در 8 جولای 2022، یکی از همکاران وردپرس (و کارمند Automattic) شروع طراحی مجدد صفحه اصلی و صفحه دانلود رسمی WordPress.org را با پیشنهاد انجام آن با استفاده از ویرایشگر بلاک وردپرس اعلام کرد.

ویرایشگر بلوک بخشی از ابتکار وردپرس برای مدرن کردن آن و آسان کردن طراحی وب سایت بدون یادگیری کد است.

ایده این بود که ویرایشگر بلوک وردپرس را به نمایش بگذاریم.

این اطلاعیه با استقبال خوبی روبرو شد.

یکی از همکاران وردپرس نظر داد:

"من بسیار هیجان زده هستم که این پروژه برای وردپرس شکوفا می شود.

…استفاده از صفحه اصلی به عنوان مکانی برای نمایش همه چیز مدرن، نوآورانه و توانمندی که وردپرس می تواند باشد، یک هدف فوق العاده خواهد بود.

به عبارت دیگر، با وردپرس، اساساً می توانید هر کاری انجام دهید – هر چیزی بسازید.

من دوست دارم ببینم که طراحی مدرن‌سازی ویرایشگر سایت و قابلیت‌های چیدمان را به نمایش می‌گذارد - حتی تا جایی پیش می‌رود که کارهایی را انجام دهم که بسیاری قبلاً ندیده‌اند.»

دیگری پست کرد:

"من در مورد این پروژه فوق العاده هیجان زده هستم!"

شخص دیگری نوشت که این یک راه عالی برای نمایش ویرایشگر و جامعه وردپرس بود:

"بزرگترین فرصتی که می بینم، به ویژه در صفحه اصلی، یک داستان منسجم تر وردپرس است.

جدا از قدرت خود نرم افزار و کارهایی که می تواند انجام دهد، کل جامعه ای از مردم وجود دارند که به طور مرتب گرد هم آمده اند تا در یک جنبش سهیم شوند.

لیست مطالب مرتبط :

شروع کار با وردپرس چگونه است 

 

افزونه های ضروری وردپرس 

 

 

 

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

نکات و ترفندهای برتر برای مشکلات جواهرات شما :

نگهداری جواهرات

چه چیزی در مورد جواهرات می دانید؟ آیا می توانید کیفیت های متنوع و قطعات ارزشمندتر را بگویید؟ توصیه های ارائه شده در مقاله زیر باید بتواند به شما خریدار جواهرات آگاه تری بدهد. این مقاله چند ترفند عالی برای تمام نیازهای جواهرات شما ارائه می دهد.

از یک پارچه پولیش بر روی جواهرات خود تمیز و بدون آسیب استفاده کنید. این یک روش بدون مواد شیمیایی برای حفظ ظاهر جواهرات شما بدون تکیه بر مواد ساینده یا سایر مواد شیمیایی خشن است. از یک پارچه دو طرفه روی جواهرات خود استفاده کنید که گویی از شیشه تشکیل شده است. از یک طرف برای براق کردن و از طرف دیگر برای بهبود درخشندگی آن استفاده کنید.

این می تواند سنگ های شما و فلز قطعه را کدر کند.

هنگامی که به خرید جواهرات نقره می روید، ایده خوبی است که یک آهنربای کوچک همراه خود داشته باشید:

 

شما می توانید قطعات تقلبی جواهرات عیار را با آهنربا تشخیص دهید، زیرا فلزات غیر گرانبها به سمت آهنربا کشیده می شوند. شما می توانید نقره استرلینگ را با علامت گذاری های آن شناسایی کنید، به عنوان مثال "استرلینگ، ممکن است به سادگی بگوید" یا ".925." اگر هیچ علامتی روی قطعه وجود ندارد، باید مراقب اصالت آن باشید.

به انواع، اندازه ها و هر جواهرات معمولی دیگری که می پوشند توجه کنید. این به شما کمک می کند تا در هنگام خرید آن کالای خاص از کجا شروع کنید.

اگر جواهراتی را برای شخصی می‌گیرید که در نوع خود بی‌نظیر است، باید کالایی را خریداری کنید که به طور خاص برای این شخص ساخته شده است. این نشان دهنده زمانی است که برای دریافت هدیه آنها صرف کرده اید، ویژگی هایی که کسی که می خواهد جواهرات منحصر به فردی داشته باشد احتمالاً برای آنها ارزش قائل است.

آن را در مرکز باسن یا به سمت مرکز کمر سنجاق کنید.

قبل از خرید هر سنگ قیمتی، بررسی کنید که آیا درمان شده است یا خیر، و اگر چنین است، چگونه. روش مراقبت از سنگ بسته به نوع درمان آن بسیار متفاوت است.

اگر وقت بگذارید و به دنبال قیمت های بهتر باشید، می توانید پول زیادی را پس انداز کنید:

 

بهترین فروش را در روزنامه، روزنامه و علائم در ویترین فروشگاه ها بررسی کنید تا بهترین فروش را پیدا کنید. اگر مدهای قدیمی را که مربوط به فصل قبل هستند خریداری کنید، ممکن است 50٪ یا بیشتر از قیمت خرید اصلی صرفه جویی کنید.

گره های زنجیر و گردنبندهای ظریف را باز کنید. به راحتی از گردنبندهای درهم ناامید می شوید، اما سعی کنید قبل از اینکه آن را ترک کنید از پلاستیک استفاده کنید. گردنبند را روی پلاستیک قرار دهید و روی آن را با کمی روغن معدنی یا روغن بچه بپوشانید. از سوزن های کوچک برای باز کردن گره گردنبند استفاده کنید. آن را به آرامی با صابون ظرفشویی بشویید و سپس خشک کنید.

استفاده از جواهرات را در نظر داشته باشید. شما نیازی به یک جعبه جواهرات ندارید که هرگز نخواهید پوشید. هنگام انتخاب جواهرات به پوشیده ترین قطعات کمد لباس خود فکر کنید.

تراش و شفافیت یک الماس اغلب بارها مهمتر از یک الماس بزرگتر با کیفیت پایین تر است. همچنین باید به این فکر کنید که چه کسی جواهرات را می پوشد.

این قانون در مورد سونای خشک که بخار یا خشک هستند صدق می کند. مقدار رطوبت و گرما می تواند به جواهرات آسیب برساند.

 

هر الماس با عیوب متفاوت خود منحصر به فرد است:

هنگامی که الماس را شخصاً می بینید، ممکن است برخی از ایرادات برای شما مهم به نظر نرسد.

یک ست جواهرات یک هدیه عالی برای هر خانمی در لیست شماست. هنگام خرید مجموعه جواهرات، اغلب می توانید از فروشگاه های زیادی تخفیف بگیرید. شما همیشه می توانید مجموعه را بشکنید و به عنوان هدایای فردی به آنها بدهید. این یک راه عالی برای دادن چیزی است که در هر فصل تعطیلات بدون نیاز به نگرانی که دوستش خواهید داشت.

کلر موجود در استخرها به قطعات گرانبهای شما آسیب می رساند و کسل کننده می شود. آب نمک می تواند به مرور زمان به آنها آسیب برساند. برداشتن جواهرات قبل از شنا از آن محافظت می کند و عمر جواهرات را افزایش می دهد.

اگر تصمیم به خرید یک جواهرات گران قیمت دارید، مطمئن شوید که جواهراتی را خریداری کنید که ماندگاری زیادی داشته باشد. اگرچه جواهرات گران‌تر معمولاً با کیفیت هستند، اما باید سبک آن را نیز در نظر بگیرید. یک برش مدرن ممکن است در حال حاضر شیک باشد اما جذابیت خود را در آینده از دست بدهد. به دنبال خرید چیزی باشید که در آزمون زمان و روندها مقاومت کند.

قیمت بالای خرید طلا می تواند مانعی برای داشتن آن قطعه مورد نظر شما باشد. یک قطعه 18 عیار کمتر از 75 درصد از طلای خالص تشکیل شده است که بهترین ترکیب قیمت و کیفیت در نظر گرفته شده است.

جواهرات کریستال یا اونیکس واقعاً می توانند برجسته باشند و اظهارات جسورانه ای داشته باشند. با کیف پول خود دوستانه تر باشید؛ ممکن است متوجه شوید که نتایج فوق العاده هستند.

اگر لباس ساده می پوشید، لباس شیک و شیک نپوشید:

سعی کنید یک لباس مشکی ساده بپوشید تا یک لباس شیک و باکلاس داشته باشید.

تشخیص یاقوت کبود طبیعی و یاقوت سرخ از یاقوت مصنوعی بسیار سخت است. ترکیب شیمیایی و فیزیکی سنگ های طبیعی و مصنوعی می تواند یکسان باشد و نسبتاً ارزان هستند.

یکی از زیباترین سنگ های جواهر الکساندریت است. بسته به سطوح روشنایی، سنگ الکساندریت از سبز به بنفش تغییر رنگ می دهد. الکساندریت معمولا در حلقه، آویز و انگشتر استفاده می شود.

این نکات به شما کمک می کند تا از تجربه خرید و داشتن جواهرات خود بیشترین بهره را ببرید. نه تنها می‌توانید قیمت منصفانه‌ای پیدا کنید، بلکه می‌توانید تصمیم خود را خیلی سریع‌تر محدود کنید. هرچه بیشتر در مورد جواهرات بدانید و هر چه بیشتر خود را با این کاردستی احاطه کنید، سلیقه شما بهتر خواهد شد.

لیست مطالب مرتبط :

توصیه های مهم در بازاریابی چند سطحی

 

روش های افزایش فالور واقعی در شبکه اجتماعی

 

بهترین سایت های آموزش سئو 

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

بهترین توصیه بازاریابی چند سطحی چیست ؟ 

بازاریابی چند سطحی

ما طوفانی را راه اندختیم که شما حتما سود می‌برید:

آیا وضعیت مالی شما به اندازه کافی پایدار است که بتوانید در حالت لوکس بازنشسته شوید؟ اگر نه، می توانید از بازاریابی چند سطحی برای شروع برنامه ریزی برای این نوع آینده استفاده کنید.

به مردم اطلاعات گمراه کننده ندهید تا آنها را وادار کنید به تلاش های استخدام شما بپیوندند. این فقط باعث می شود که بعداً ترک کنند. بگذارید مردم بدانند دقیقاً چه انتظاراتی دارند.

عقب نشینی می تواند وسوسه انگیز باشد، اما اگر می خواهید با بازاریابی چند سطحی موفق شوید، باید دائما در حال حرکت باشید. این را هدف خود قرار دهید که هر روز روی کسب و کار خود کار کنید. لازم نیست چیز بزرگی باشد. کمی شبکه اجتماعی می تواند کافی باشد.

دوستان و خانواده خود را با پیام هایی از لیست های بازاریابی خود بمباران نکنید. در حالی که شما عاشق کاری هستید که انجام می دهید، آنها ممکن است قدردان آزار و اذیت نباشند. اجازه ندهید که شور و شوق شما باعث ایجاد مشکل در این موارد مهم برای شما شود.

همه اعضای MLM اگر از یکدیگر حمایت کنند، وضعیت بهتری دارند. به همین دلیل است که باید به سایر اعضای گروه خود اعتماد کنید. آنها همچنین وقتی تصمیم می گیرند به شما کمک کنند به خودشان کمک می کنند.

هنگام بررسی فرصت های بالقوه بازاریابی چند سطحی، مطمئن شوید که به محصول توجه زیادی دارید:

از نقطه نظر مصرف کننده نگاه کنید. خرید آنها چه مزایایی دارد؟ آیا محصول چیزی است که مشتریان بارها و بارها به آن مراجعه کنند؟

مراقب باشید در یک شرکت هرمی قرار نگیرید. طرح های هرمی نمونه ای از این دسته از فرصت ها هستند. آنها ممکن است با پیشنهادهای اولیه بزرگ بسیار فریبنده به نظر برسند، اما می توانند باعث از دست دادن چیزهای زیادی شوند.

وبلاگ نویسی در مورد موفقیت های بازاریابی چند سطحی می تواند راهی فوق العاده برای جذب نیروهای جدید باشد. افرادی که خواهان موفقیت هستند معمولا جذب افرادی می شوند که به موفقیت رسیده اند. کسانی که به MLM علاقه دارند همیشه به دنبال اطلاعات داخلی در مورد این موضوع هستند.

یک وبلاگ می تواند راه بسیار خوبی برای کمک به شما از راه های مختلف باشد. خوانندگان شما اطلاعات فوق العاده ای دریافت می کنند و افراد با انگیزه ای به سراغ شما می آیند.

شما باید آماده باشید که برای آموزش زمان بگذارید و به هر فرد جدیدی که وارد کشتی می شوید آموزش دهید. شما باید از همه کسانی که جذب می کنید حمایت زیادی برای آنها فراهم کنید. زمانی که با افراد جدید سپری می‌شود، سرمایه‌گذاری محکمی در کسب و کار موفق‌تر شماست.

قبل از ورود به بازاریابی چند سطحی با یک حسابدار مشورت کنید:

پس از شروع به کار، مطمئن شوید که یک حسابدار دارید. قبل از شروع کار، از هرگونه حذف احتمالی مطمئن شوید. بدانید که چگونه مالیات های خود را مدیریت کنید نیز کارساز خواهد بود. در حالی که مالیات شما ممکن است چیزی باشد که قبلاً سالانه بود، ممکن است اکنون به صورت حرفه ای با پرونده های سه ماهه مواجه شوید.

سعی کنید اعضای تیم خود را وادار کنید تا در رویدادهای زنده شرکت کنند، و شما نیز باید به برخی از آنها بروید. آنها به شما فرصتی برای تبادل اطلاعات و نکات می دهند.

از ایجاد فراخوان برای اقدام غافل نشوید. این به شما کمک می کند همیشه ایمیل های خود را شکل دهید. همچنین، هنگامی که از گیرندگان خود می‌خواهید که اقدام خاصی انجام دهند، می‌توانید شانس این را افزایش دهید که آن‌ها مطابق میل شما عمل کنند. ایمیل های بدون تمرکز هیچ شانسی برای به دست آوردن نتایج مورد نظر شما ندارند.

دانستن اینکه چقدر پول باید در هر زمان خرج کنید، کلید موفقیت در تضمین موفقیت شماست. زمانی که نمی توانید در حد بودجه باقی بمانید، مجبور هستید وضعیت مالی کسب و کار خود را تعیین کنید.

در جلساتی که سازندگان محصول برگزار می کنند شرکت کنید. این یک راه عالی برای برقراری ارتباط با دیگران و یادگیری تکنیک هایی است که می تواند به فروش شما کمک کند. این کار شما را ادامه خواهد داد.

شما باید متناسب با خود را انتخاب کنید وگرنه زمان سخت تری برای کسب درآمد خواهید داشت. شما باید علاقه و اعتقاد خود را به شرکت داشته باشید.

بنویسید که امیدوارید با اهداف MLM به چه اهدافی برسید. در مورد منابع موجود خود و میزان فروش خوب فکر کنید. اهداف خود را در نظر داشته باشید تا فراموش نکنید که چه هستند.

هنگامی که به سرعت نیروهای بالقوه دارید، در اسرع وقت پیگیری کنید. شما باید تبلیغ خود را تا زمانی که هنوز برای آنها تازه است تقویت کنید. مطمئن شوید که برای پاسخگویی به سوالات مهم در دسترس هستید.

خلاقیت می تواند در هنگام فروش بسیار مفید باشد. مردم می شنوند زمین های فروش در طول روز. اینکه ارائه خود را در بازاریابی متمایز کنید از همه کار سختی خواهد بود، اما اگر بتوانید این کار را با موفقیت انجام دهید، شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت.

فقط روی اعداد استخدام تمرکز نکنید. شما همچنین باید در نظر بگیرید که حفظ طولانی مدت کلیدی است. در حالی که هدف شما به عنوان یک متخصص بازاریابی چند سطحی است که اعداد و ارقام را ایجاد کنید، باید به اهداف بلندمدت نیز توجه کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که کارمندان فعلی شما دوست دارند با شما بمانند.

وقتی لیستی را برای اهداف MLM ایمیل می کنید، بدانید کدام تاکتیک ها مفید هستند. به عنوان مثال، از نام ها استفاده کنید و از اصطلاحات عمومی استفاده نکنید. آنها را به یک اقدام خاص وادار کنید. اگر از تاکتیک های ایمیلی سازنده استفاده نکنید، بعید است که کسب و کار شما بسیار موفق باشد.

یک کمپانی با یک شرکت پایدار انتخاب کنید:

این یک شرکت بدون سابقه است. شرکتی که برای مدتی فعال بوده فرصت بیشتری برای تصمیم گیری در اختیار شما قرار می دهد.

بسیاری از اوقات شما قادر خواهید بود تعیین کنید که مدیر عامل در چه مشاغل قبلی کار کرده یا مسئولیت آنها را بر عهده داشته است. متوجه شوید که چه چیزی از شرکت ها به خوبی انجام شده است. اگر آن شرکت‌ها مغازه خود را تعطیل کنند، این نشانه خوبی برای رهبری او در شرکت فعلی نیست.

قبل از شروع یک حرفه بازاریابی چند سطحی، یک برنامه کامل برای موفقیت بنویسید. موفقیت با یک برنامه خوب به دست خواهد آمد.

برای آموزش افرادی که در خط پایین هستند، وقت بگذارید. حداقل در چند ماه اول باید به یک فرد جدید برای یک ماه حمایت کامل بدهید. این زمانی است که به شما آموزش داده می شود و طناب ها را نشان می دهید. اگر به استخدام های جدید خود توجه نکنید، ممکن است در تصمیم خود برای پیوستن به شرکت شما تجدید نظر کند.

این نکات عالی بسیار ارزشمند هستند. آنها به شما شانس موفقیت را می دهند. اگر هنوز اطلاعات بیشتری می خواهید، به خواندن مطالبی که می توانید بیابید ادامه دهید. اگر آماده انجام چنین کاری هستید، می توانید همین الان شروع کنید!

 

لیست مطالب مرتبط:

بهترین سایت های آموزش سئو 

 

تکات بازاریابی رسانه های اجتماعی 

 

بهترین شیوه نگهداری از طلا و جواهرات

 

  • amirpedram zafarian
  • ۰
  • ۰

معرفی انواع روش های خرید آنلاین روش هوشمندبه همراه نکات مفید و کاربردی :

انواع روش های خرید آنلاین

برای صرفه جویی در هزینه هنگام خرید اینترنتی چه باید کرد؟ آیا باید زمان زیادی را صرف بریدن کوپن و شکار کاغذ برای فروش کرد؟ این مقاله حاوی نکاتی است که به شما در خرید آنلاین کمک می کند.

قبل از خرید آنلاین، مطمئن شوید که نرم افزار آنتی ویروس به روز دارید. خرید آنلاین بستری مناسب برای وب سایت های مشکوک فراهم می کند. کسانی هستند که معاملاتی ارائه می دهند که صرفاً به دنبال آلوده کردن رایانه ها به ویروس هستند. هر زمان که از فروشگاه آنلاین بازدید می کنید محتاط باشید، خواه فکر می کنید ایمن هستند یا خیر.

بسیاری از فروشگاه ها در آن زمان تخفیف های ارزشمندی برای خبرنامه ها ارائه می دهند. آنها به ارائه معاملات خوب به افرادی که به برندهایشان علاقه دارند ادامه می دهند، بنابراین پس انداز می تواند واقعاً انباشته شود.

همیشه صفحه محصول کالایی را که می خواهید بخرید بخوانید:

فقط دیدن یک عکس آنلاین می تواند شما را فریب دهد. محصولات می توانند بسیار کوچکتر یا بزرگتر از آنچه هستند به نظر برسند. حتماً توضیحات را بخوانید تا بفهمید واقعاً چه چیزی ممکن است دریافت کنید.

Amazon Prime برای کسانی که عاشق خرید از آمازون هستند عالی است. این همچنین باعث صرفه جویی در مقدار قابل توجهی پول می شود.

هیچ اطلاعاتی نده و اعتماد نکن Verisign و Cybertrust هر دو دارای علائم امنیتی هستند که برای شناسایی خرده فروشان قانونی باید به آنها توجه کنید.

سعی کنید از گزینه های حمل و نقل سریع خودداری کنید. ممکن است در واقع ببینید که کالاهای شما با نرخ حمل و نقل استاندارد به دستتان می رسد. پولی که در انتظار چند روزه پس انداز می کنید بعداً می تواند بیشتر برای شما بخرد.

از سایت‌های جستجوی خرده‌فروشی آنلاین برای کمک به محدود کردن جستجوی خود استفاده کنید.

اگر اغلب به صورت آنلاین خرید می کنید، برای سرویسی ثبت نام کنید که ارسال رایگان از فروشگاه های خاص را برای شما فراهم می کند. چند مورد از این خدمات را تست کنید تا مشخص کنید کدام یک برای شرایط شما بهترین گزینه است.

در صورت امکان، خرید آنلاین را امتحان کنید که پشتیبانی زنده ارائه می دهد:

این گزینه‌ها معمولاً می‌توانند به شما کمک کنند تا بدون نیاز به منتظر ماندن برای ایمیل و تماس تلفنی، به سؤالات سریع پاسخ دهید. همچنین ممکن است توانایی درخواست تخفیف یا تخفیف های دیگر را داشته باشید. اگر در همان روز سفارش دهید، برخی از انجام این کار خوشحال می شوند.

این نشانه ایمن بودن وب سایت و اطلاعات شخصی شماست.

قبل از خرید هر چیزی کدهای کوپن را بررسی کنید. تعدادی سایت وجود دارد که کدهای کوپن را برای شما جمع آوری می کنند تا از آنها بازدید کنید. اگر نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید در یکی از این سایت ها پیدا کنید، آن وب سایت و عبارت "کد کوپن" را جستجو کنید. مطمئناً یک کوپن پیدا خواهید کرد.

محصولات بازسازی شده همچنین می توانند به هر موجودی مازاد مراجعه کنند. یک راه خوب برای به دست آوردن معاملات عالی، جستجوی اقلام اضافی یا بازسازی شده است.

بسیاری از خرده فروشان تخفیف هایی ارائه می دهند، بنابراین قبل از خرید، صفحات معامله را بررسی کنید. حتی ارسال رایگان هم ارزش یک بسته وقت شما را دارد.

اگر کالایی که می‌خرید گران است، بهتر است مقداری بیشتر برای حمل و نقل از طریق یک حامل مطمئن مانند یو پی اس بپردازید. همچنین ممکن است بخواهید هزینه حمل و نقل سریع یا بیمه شده را بپردازید.

قبل از وارد کردن اطلاعات شخصی یا پرداخت، اطمینان حاصل کنید که نوار آدرس "https" نوشته شده است. "s" مخفف رمزگذاری امن داده های جمع آوری شده است.

برای کمک به یافتن خرید و صرفه جویی بیشتر، تابلوهای پیام را بررسی کنید:

این به شما امکان می دهد به هشدارهای افرادی که به دنبال معامله با روش مشابه هستند دسترسی داشته باشید. ممکن است از طریق یک فروم، معاملاتی را پیدا کنید که به هیچ وجه نمی توانستید آن را کشف کنید.

هنگام خرید کفش یا لباس، سعی کنید قبل از مرور آن را بر اساس اندازه مرتب کنید. این احساس بدی است که هر زمان دوست دارید که در اندازه شما ارائه نمی شود. شما می توانید با عدم نیاز به دیدن آن آیتم ها از همان ابتدا، کمی از دل شکستگی مد در خود خلاص شوید.

مطمئن شوید که سایتی که از آن خرید می کنید قابل اعتماد است. اگر وب سایت قابل اعتماد نباشد، آنها می توانند آن اطلاعات را بگیرند و هویت شخصی شما را بدزدند. این مشکل می تواند هم هزینه و هم زمان برای شما تمام کند.

اگر از خرید آنلاین می ترسید زیرا از سرقت هویت می ترسید، شرکت خوبی دارید. اگر همچنان نگران امنیت هستید، با خرید از شرکت های بزرگی که قبلاً به آنها اعتماد دارید، شروع کنید.

قبل از ارسال سفارش، مطمئن شوید که به دنبال جعبه ای باشید که برای کدهای کوپن است و اگر یک سایت برای کد کوپن جستجو کردید. وب سایت های زیادی وجود دارند که کدهای کوپن را ارائه می دهند. با استفاده از نام سایت جستجو کنید و ببینید آیا می توانید کد مربوطه را پیدا کنید. خیلی طول نمی کشد و شما می توانید پول زیادی را پس انداز کنید.

گاهی اوقات کوپن ها دارای بازه زمانی کوتاهی هستند که می توانند در آن استفاده شوند:

برای جلوگیری از ناامیدی به این اعداد دقت کنید. برای بهتر شدن نتیجه حتما از اصول دیجیتال مارکتینگ و سئو استفاده کنید 

همیشه قبل از خرید آنلاین، قیمت‌های زیادی را مقایسه کنید. سایت‌های خرید مختلفی وجود دارند که به شما امکان خرید مقایسه می‌دهند. می توانید محصولات را با هم مقایسه کنید تا بهترین معامله را پیدا کنید.

قبل از اینکه اطلاعات شخصی خود را تحویل دهید، همیشه سیاست حفظ حریم خصوصی یا شرایط و ضوابط هر فروشگاهی را بخوانید. خرده فروشانی هستند که در واقع اطلاعات مشتری را برای کسب درآمد بیشتر می فروشند. اگر نامه های ناخواسته را دوست ندارید، خط مشی آنها را بررسی کنید.

یک راه هوشمندانه برای خنثی کردن سارقان هویت، استفاده از نرم افزار آنتی ویروس خوب است. استفاده خوب از این برنامه ها شما را ایمن تر می کند.

همیشه هنگام خرید آنلاین مقایسه کنید. انجام این کار در فروشگاه های آجر و ملات می تواند دشوار باشد، اما انجام آن به صورت آنلاین بسیار آسان است.

از آنجایی که شما این مقاله را مشاهده کرده اید، اکنون باید از توصیه های آن استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید، مطمئناً مقداری پول پس انداز خواهید کرد. هرچه بیشتر به رعایت این دستورالعمل ها متعهد شوید، پول نقد بیشتری پس انداز می کنید و شادتر خواهید بود.

 

لیست مطالب مرتبط :

 

روش های پیشرفته برای موفقیت در بازاریابی وابسته

 

موتور های جست و جو و درک ساختار آن ها 

 

بهترین سایت های آموزش سئو 

 

 

  • amirpedram zafarian