سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

آنچه باید در مورد استفاده از وردپرس بدانید:

آنچه باید درباره وردپرس بدانید

آیا می خواهید یک وبلاگ خوب از وبلاگ های خودتان را داشته باشید؟ شاید شما در حال حاضر از یک وبلاگ وردپرس استفاده می کنید اما راضی نیستید یا این که نمیتوانید اصول سئو سایت را در آن پیاده سازی کنید.

راه های مختلفی برای ایجاد ظاهری زیبا برای وبلاگ وجود دارد. از اطلاعات زیر برای ایجاد یک وبلاگ پویاتر استفاده کنید.

عناوین پست‌های طولانی را در پیوند ثابت پاک کنید. برای مثال، «ده روشی که والدین باهوش می‌توانند فرزندان خود را اهلی کنند» دست و پا گیر است که می‌تواند بسیار طولانی به نظر برسد. می توانید آن را طوری تغییر دهید که فقط کلمات کلیدی را شامل شود.

هنگام وبلاگ نویسی با وردپرس با ابزارهایی که در اختیار شما هستند آشنا شوید. به عنوان مثال، با کلیک بر روی سینک آشپزخانه، گزینه هایی مانند وارد کردن و قالب بندی پست ها در اختیار شما قرار می گیرد. از این بخش برای تغییر بسیاری از عناصر قالب بندی استفاده کنید.

دانستن کلیدهای عنوان و Alt مفید است:

این به شما امکان می دهد کلماتی را به پست های خود اضافه کنید. این به شما امکان می دهد عباراتی را برای عبارات سئو اضافه کنید.

برای ارسال پست های خود برنامه ریزی کنید. اگر دقیقاً بدانید که چگونه پست کنید، انگیزه خود را افزایش خواهید داد. حتی می توانید یکباره محتوایی به ارزش یک هفته ایجاد کنید و به ویژگی زمان بندی وردپرس بگویید که آنها را برای شما پست کند.

گاهی اوقات ممکن است زمان زیادی را صرف تنظیم وبلاگ وردپرس خود کنید و سپس به اشتباه فکر کنید برخی از تغییراتی که ایجاد کرده اید ذخیره نشده اند. این احتمالا درست نیست. ممکن است یک کش مرورگر کامل داشته باشید که با مرورگر شما تداخل داشته باشد. اگر به سادگی کلید "shift" را فشار دهید در حالی که مرورگر را به‌روزرسانی می‌کنید، تغییرات شما باید ظاهر شوند.

آیا نظرات زیادی دارید؟ اگر اینطور باشد، الک کردن همه آنها می تواند دشوار باشد. از یک افزونه برای اضافه کردن شماره صفحات در قسمت نظرات استفاده کنید. این امر ناوبری وبلاگ شما را بهبود می بخشد و به وب سایت شما یک سایت سازمان یافته تر می دهد که برای پیمایش آسان تر است.

اطمینان حاصل کنید که تبریک شما در بالای سایت وردپرس شما درگیر است:

 

این باعث می شود سایت شما از نظر زیبایی شناسی جذاب تر به نظر برسد. این کار باعث می شود که چیزها کمتر رباتیک به نظر برسند و می توانید از افزونه WP Greet Box برای این کار استفاده کنید.

مطمئن باشید که کاربران می‌توانند هر زمان که بخواهند، پست‌ها را به ایمیل‌های خود ایمیل کنند. این همچنین به آنها امکان می دهد محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. می توانید از WP-Email برای انجام این کار به شما کمک کند.

در مورد نام کاربری خود از چیزی مانند "admin" استفاده نکنید. این خود را مستعدتر در برابر ربات ها می کند. این یک امنیت اصلی سایت شما است. به صفحه کاربران خود بروید و هر چیزی که مربوط به نام کاربری عمومی است را پاک کنید.

از توضیحاتی استفاده کنید که کلمات کلیدی را هدف قرار داده اند. اینها برخی از اولین موارد توسط کاربرانی هستند که ممکن است از موتورهای جستجو استفاده کنند. Scribe نوع خوبی از نرم افزار است که می توانید از آن برای به دست آوردن کنترل بر روی آن استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا این موارد را در صفحات خود ویرایش و سئو کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید.

به طور منظم از وبلاگ خود پشتیبانی و سئو کنید:

این باید در یک روند منظم برای شما انجام شود. Xcloner یک افزونه عالی است که فقط برای این منظور طراحی شده است. از وب سایت خود با هر چیزی که راحت تر هستید پشتیبان بگیرید. فقط مطمئن شوید که این کار را حداقل در 2 مکان انجام دهید. شرم آور است که وبلاگ خود را از دست بدهید.

از افزونه های پیوند دهنده برای کمک به اتصال پست های مرتبط و ارائه پست های خود استفاده کنید. این افزونه ها به شما امکان می دهند لینک هایی را به پایین پست های خود اضافه کنید.

زمان‌بندی پست‌ها را چند روز قبل برای وبلاگ خود از زمانی که می‌خواهید منتشر کنید، برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که حتی اگر دور هستید، طبق یک برنامه منظم پست شوند. می توانید به راحتی این کار را با استفاده از کادر انتشار در صفحه ویرایش خود انجام دهید. زمان، روز، ماه ها و سال های نظامی را وارد کنید. صفحه "Schedule For" را بررسی کنید و "Schedule" را فشار دهید.

دیگر مجبور نیستید نظرات خود را تأیید یا رد کنید:

https://www.sbnation.com/users/artacodenet

می‌توانید هر زمان که نظری باقی می‌ماند ایمیل دریافت کنید، اما بهتر است تیک تأیید دستی را بردارید و نویسندگانی را که نظرات قبلاً تأیید شده‌اند برای پست کردن انتخاب کنید. اگر هر نظری که به سایت شما ارسال می شود را تأیید کنید، در زمان خود صرفه جویی نخواهید کرد.

هنگام اجرای یک وبلاگ باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. محتوا، پلاگین ها و دانستن نحوه استفاده از ابزارها همگی نقش کلیدی دارند. امیدواریم پس از خواندن این مقاله اطلاعاتی کسب کرده باشید. اکنون شما آزاد هستید که از خرد جدید وردپرس خود استفاده کنید و سایت خود را برای خوانندگان جالب تر کنید.

 

لیست مقالات مرتبط :

شروع کار با وردپرس چگونه است

 

افزونه های ضروری وردپرس

 

طراحان وب چه افرادی هستند

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی