سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

چگونگی شروع کار با cms وردپرس ؟

نمی دانید با وردپرس از کجا شروع کنید؟ حتما این مقاله را دنبال کنید تا نحوه شروع کار با سایت های وردپرسی را متوجه شویدو این نکات می تواند کمک کند!

شروع کار با وردپرس

کارکرد وردپرس آنقدرها هم که تصور می کنید ساده نیست. اگر این پلتفرم برای شما جدید است، برخی توصیه های مفید می تواند مزایای قابل توجهی را به همراه داشته باشد. وقتی برای یادگیری استفاده از وردپرس وقت بگذارید، وبلاگ نویس بهتری خواهید شد. توصیه های زیر برای استفاده حداکثری از وردپرس.

اطمینان حاصل کنید که طراحی مشابهی را که سایر افراد دارای یک قالب منحصر به فرد برای وبلاگ وردپرس شما هستند، انتخاب نکنید. در حالی که کپی کردن طرح شخص دیگری سریع است، ممکن است خوانندگان شما تحت تأثیر قرار نگیرند. شما می‌خواهید با سایت خود روی پای راست بنشینید تا از دیگران متمایز شوید.

گنجاندن وبلاگ نویسی ویدیویی در وب سایت آسان است. این کار کمی طول می کشد، اما ارزشش را دارد. اکثر وب گردها بسیار بصری هستند. ویدیوها می توانند بسیار بهتر از کلمات نوشته شده به مردم آموزش دهند.

برای ارسال پست های خود برنامه ریزی کنید:

زمانی که بدانید دقیقاً از آخرین پست شما چقدر گذشته است انگیزه بیشتری خواهید داشت. حتی می‌توانید یک‌بار پست به ارزش یک هفته ایجاد کنید و سپس از وردپرس برای ارسال آن به وبلاگ خود استفاده کنید.

اگر می خواهید پست شما به ترتیب منتشر شده ظاهر شود، باید تنظیماتی را انجام دهید. شما می توانید لیست خود را با تغییر تاریخ مرتب کنید.

آیا نظرات زیادی برای پست های شما وجود دارد؟ اگر اینطور باشد، مرور همه نظرات سخت است. از یک افزونه برای درج شماره صفحات استفاده کنید. این باعث بهبود ناوبری وبلاگ شما و ظاهری سازماندهی شده می شود.

بهترین تبریک را برای بالای وب سایت خود ایجاد کنید. این باعث می شود که بازدیدکنندگان هنگام تلاش برای ارتباط با بازدیدکننده احساس کنند سایت شما شخصی تر هستند. این کار باعث می شود که چیزها در صفحه وب شما کمتر رباتیک به نظر برسند و می توانید از افزونه Great Box برای این کار استفاده کنید.

مطمئن باشید که کاربران می توانند در صورت تمایل پست ها را برای خود ایمیل کنند. این امر ضروری است تا بتوانند به راحتی این مقالات را با دیگران به اشتراک بگذارند. با افزونه WP-Email می توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

رمز عبور خود را مخفی نگه دارید علاوه بر آن، فقط افزونه هایی را با بررسی های خوب از منابع معتبر دانلود و پیاده سازی کنید. اگر سایت شما هک شود یا بدافزار دریافت شود، کار سخت شما ممکن است تمام شود.

مطمئن شوید که کتابخانه رسانه شما خیلی گیج کننده نیست. ممکن است وسوسه شوید که مستقیماً در کتابخانه آپلود کنید، اما متوجه خواهید شد که به سرعت در هم ریخته می شود. با یک ساختار پوشه خوب شروع کنید و مطمئن شوید که تصاویر خود را به درستی فایل می کنید.

اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه همه افزونه های خود را به روز می کنید:

شما واقعاً می توانید وب سایت خود را با قدرت منحصر به فرد با استفاده از افزونه های وردپرس بهبود بخشید. آنها باید مانند نرم افزارهای معمولی به روز شوند.

فقط افزونه های وردپرس را نصب کنید که واقعاً به آن نیاز دارید. اگرچه افزونه ها می توانند بسیار سرگرم کننده باشند، اما تعداد زیاد آنها می توانند زمان بارگذاری سایت شما را کاهش دهند. این می تواند کارها را به شدت کاهش دهد و بر رتبه سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. سایت های کند مانند سایت هایی که برای سرعت بهینه شده اند، رتبه بندی نمی کنند.

می توانید یک برنامه زمان بندی خودکار پست های وبلاگ را برای نمایش در وردپرس تنظیم کنید. می توانید مطمئن باشید که آنها در یک برنامه منظم برای انتشار پست های شما صرف نظر از جایی که هستید پست می شوند. شما به راحتی می توانید این کار را با استفاده از کادر انتشار در صفحه ویرایش خود انجام دهید. زمان های خود را با استفاده از زمان نظامی، روز، ماه و سالی که می خواهید پست شما منتشر شود، وارد کنید. صفحه "Schedule For" را بررسی کنید و "Schedule" را فشار دهید.

اجازه دادن نظرات به پست های خود این یک احساس اجتماعی را پرورش می دهد و به شما کمک می کند تا از جذابیت سایت خود مطلع شوید. می‌توانید افزونه‌هایی دریافت کنید که به شما امکان می‌دهند نظرات را قبل از انتشار آن‌ها تعدیل کنید.

چندین ابزار مختلف نویسندگی را برای نویسنده وبلاگ ها در سایت وردپرسی خود امتحان کنید:

آیا به داشبورد وردپرس علاقه ندارید؟ برنامه ای مانند Windows Live Writer را امتحان کنید. تعدادی ابزار وجود دارد که با وردپرس سازگار هستند اما بسیار کارآمدتر هستند. سعی کنید از چند مورد از آنها استفاده کنید و سپس بهترین ابزار را برای خود انتخاب کنید.

به برجسته کردن نظرات برجسته شده در وبلاگ فکر کنید. بسیاری از مردم نگرانی ها را یادداشت می کنند یا از طریق کادر نظرات سؤالات خود را مطرح می کنند. نادیده گرفتن چنین سوالی بسیار آسان است زیرا در دریای بازخورد گم شده است. نظرات یک نویسنده را با رنگ دیگری برجسته کنید. این کار پیدا کردن آنها را آسان می کند.

فراموش نکنید که از گزینه "ادامه مطلب" استفاده کنید. هیچ کس نمی خواهد صفحه ای پر از متن را در صفحه اصلی شما ببیند. در صورت تمایل به بازدیدکنندگان اجازه دهید محتوای بیشتری را ببینند. انجام ندادن این کار باعث می شود وبلاگ شما به هم ریخته و طاقت فرسا شود.

حتما تصاویر را در سایت خود قرار دهید:

در واقع وقتی مردم موجودات بصری هستند درست است. این امر کمی جذابیت را به سایت شما اضافه می کند. از متن و برچسب های عنوان جایگزین برای توصیف تصاویر استفاده کنید تا خوانندگان و موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آنها را درک کنند.

برخی از افزونه های پولی ارزش وقت شما را دارند.

به زمان صرفه جویی در زمان برای دیدن هزینه های افزونه فکر کنید.

این باعث می شود این تغییرات به طور بالقوه به کل سایت شما آسیب نرساند و باعث از دست رفتن فروش شود.

به خاطر داشته باشید که شخصاً مجبور نیستید بدون هیچ کمکی به تنهایی در سایت خود کار کنید.

از تابع صادرات وردپرس استفاده کنید تا همیشه از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

می توانید وارد FTP شوید و محتوای خود را کپی کنید.

به روز رسانی وردپرس فکر کنید:

افزونه هایی که قبل از استفاده از هر گونه ارتقای جدید وردپرس در صفحه خود نصب کرده اید. اگر این کار را نکنید، برخی از افزونه ها و ویجت های مهم ممکن است قابلیت استفاده را از دست بدهند. مانند افزونه یواست سئو 

از پیوندهای "بیشتر بخوانید" برای کوتاه کردن طول صفحات خود استفاده کنید. اگر انگیزه کلیک کردن بر روی لینک را داشته باشند، به احتمال زیاد در سایت شما باقی خواهند ماند.

بررسی افزونه های افزونه های وردپرس که توسط کاربران نوشته شده است را حتما مرور کنید. هر کسی که دانش کد نویسی داشته باشد می تواند یک افزونه را کدنویسی کند. پلاگین هایی که معمولا پر از ایرادات امنیتی هستند و مشکلات عمده ای در عملکرد دارند. کاربران می خواهند آن چیزها را در بررسی ها توصیف کنند.

وردپرس می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر در آن تازه کار باشید. با این حال، شما با انتخاب خواندن توصیه های این مقاله، اولین قدم را برای آگاهی بیشتر در مورد وردپرس برداشته اید. فقط آنچه را که به دست آوردید در اینجا قرار دهید تا از آن استفاده کنید و موفقیت در چشم انداز شماست. به شما پیشنهاد میکنم حتما برای کار با وردپرس سئو را یاد بگیرید.

 

لیست مقالات مرتبط :

ویرایشگر بلوک های وردپرس چیست 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی