سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

چگونگی بروز رسانی سایت وردپرس از نظر میخائیل میشا:

به روز رسانی سایت های وردپرسی

CMS منبع باز WordPress.org وردپرس 6.1 "Misha" را در تلاشی برای گسترش تجربه ویرایش بلوک که در اوایل سال جاری در وردپرس 5.9 و وردپرس 6.0 معرفی شده بود، منتشر کرده است.

وردپرس 6.1 که به نام میخائیل «میشا» آلپرین پیانیست جاز شوروی-نروژی نامگذاری شده است، شامل به‌روزرسانی‌های اضافی برای سازنده وب‌سایت خود می‌شود و یک تم بلوک پیش‌فرض جدید را ارائه می‌کند که دارای ده تغییر سبک طراحی شده توسط اعضای انجمن وردپرس است.

این نسخه همچنین شامل ویژگی‌های نوشتاری جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پاراگراف‌های جزئی را در یک بلوک انتخاب کنند و دارای یک میانبر صفحه کلید برای افزودن پیوندهای داخلی به همه بلوک‌ها است.

با مشارکت بیش از 800 نفر در سراسر جهان، WordPress 6.1 طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند ظاهر و احساس متفاوتی را در یک موضوع واحد به یک وب سایت اعمال کنند.

وردپرس 6.1 که اکنون در دسترس است، مجموعه ای از قالب های جدید را نیز ارائه می دهد که کاربران می توانند مستقیماً از ویرایشگر سایت ایجاد کنند، از جمله قالب های سفارشی برای پست ها و صفحات. 

جوزف هادن چامفوسی، مدیر اجرایی وردپرس، گفت: «پیشرفت‌های اضافی در ویرایشگر به سازندگان و توسعه‌دهندگان کنترل و سفارشی‌سازی بیشتری برای ساخت سایت می‌دهد و در عین حال تجربه منسجم‌تری را به کاربران ارائه می‌دهد.

این به‌روزرسانی همچنین شامل تایپوگرافی روان است که به سازندگان وب اجازه می‌دهد یک اندازه فونت را در هر اندازه صفحه تنظیم کنند، که می‌تواند از طریق theme.json، یک فایل پیکربندی برای مضامین بلوک، فعال شود.

از وردپرس 6.1، قطعات قالب مبتنی بر بلوک را می‌توان در قالب‌های سنتی وردپرس استفاده کرد، که به صاحبان سایت و افزونه‌ها و نویسندگان قالب اجازه می‌دهد تا آنچه را که نیاز دارند، به‌صورتی که هنوز آماده است، اتخاذ کنند. برای فعال کردن این ویژگی، یک موضوع باید پشتیبانی از قالب بلوک-الگو-قطعات را مشخص کند.

WordPress.org همچنین چیدمان و تجسم تنظیمات سند را بهبود بخشیده است تا به سازندگان محتوا کمک کند به راحتی تنظیمات پست و صفحه مهم را مشاهده و مدیریت کنند.

ممکن است به طراحی سایت وردپرس نیز علاقه مند باشید بگذارید شما را با این موضوع نیز آشنا کنیم:

طراحی سایت با وردپرس چگونه است ؟

خب همان طور که میدانید سایت های وردپرس بیش از 80 درصد سایت های کل جهان را تشکیل میدهند. در واقع طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین گزینه برای ساخت یک سایت است.

شما میتوانید یک سایت کاملا آماده و یا برعکس کاملا اختصاصی با وردپرس برای خود طراحی کنید.

مزیت های طراحی سایت وردپرس :

از جمله مزیت های ساخت سایت های وردپرسی میتوانیم به : 

1) صرفه اقتصادی در قیمت ها 

2) امینت بالا

3) سرعت بالا 

4) قابلیت اختصاصی سازی 

5) بروز رسانی های مدام و...

سخن پایانی :

ما در این مقاله هدف اصلیمان نحوه بروزرسانی یک سایت برتر وردپرسی از نظر یکی از بهترین کارفرما های جهان بود. همچنین به معرفی چگونگی طراحی سایت وردپرس پرداختیم و مزیت های آن را  بررسی کردیم. 

امید است مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع مقاله :

https://artacode.net/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی