سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

چگونه تیم رهبری و سهامداران خود را تحت تاثیر قرار دهید: عملکرد سئو را پیش بینی کنید

بهبود عملکرد سئو

ما با چارلی نورلج، رئیس عملکرد SEO در Impression، همکاری کرده‌ایم تا بدانیم چرا پیش‌بینی عملکرد سئو یک رویکرد عالی برای جلب رضایت سهامداران شما، به‌ویژه در شرایط نامطمئن اقتصادی است.

و نحوه اجرای آن.

با فرا رسیدن سال 2022 و کلمات همیشه حاضر "رکود اقتصادی"، "تورم" و "بحران" سر زشت خود را بالا می برند، مهم تر از همیشه است که ارزش کار سئوی خود را نشان دهید.

هنگام تلاش برای پاسخ به این سوال که "سئو چه چیزی به ارمغان می آورد؟" می تواند به یک مکالمه دشوار تبدیل شود. – به خصوص از آنجایی که سئو صرفاً بر ایجاد درآمد متمرکز نیست.

برای مقابله با این سوال، می توانید از پیش بینی سئو استفاده کنید، که به شما امکان می دهد ترافیک اضافی را که استراتژی سئو شما برای سایت به ارمغان می آورد، تخمین بزنید.

در این مقاله، نحوه نزدیک شدن به پیش‌بینی عملکرد سئو با استفاده از SEOmonitor را به اشتراک می‌گذاریم:

  • اهداف موفقیت سئو واقعی بر اساس داده های پیش بینی شده.
  • اهداف محاسبه شده برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده شما.
  • نکاتی در مورد نحوه مدیریت انتظارات با ذینفعان ارشد.

چگونه عملکرد سئوی خود را پیش بینی کنیم و سهامداران را به دست آوریم:

پیش‌بینی عملکرد سئوی آینده شما به اندازه 4 مرحله واضح موثر است و زمانی که گروه‌های کلیدواژه شما تنظیم شدند، کمتر از 15 دقیقه طول می‌کشد.

با استفاده از پیش‌بینی کلمات کلیدی SEOmonitor، متخصصان سئو مانند شما می‌توانند پیش‌بینی‌های دقیقی را تنظیم کنند که از تحقیقات کلمات کلیدی شما و ابزار SEOMonitor برای دستیابی به پیش‌بینی‌های مفید استفاده می‌کنند – درست مانند کاری که تیم ما در Impression این کار را انجام می‌دهد.

با این مراحل، ارائه برنده سهامداران خود را تنظیم کنید:

  • تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید: تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید که کلمات کلیدی هدف شما را برای کمپین مشخص می کند.
  • افزودن به SEOmonitor: کلمات کلیدی خود را به SEOmonitor اضافه کنید و آنها را به گروه ها تقسیم کنید. این به شما انعطاف پذیری در گزارش جلسات اضافی برای بخش های خاصی از سایت شما می دهد.
  • ایجاد یک پیش‌بینی: ابزار پیش‌بینی به‌طور خودکار تعداد کل جلسات اضافی را که می‌توانید با استفاده از مجموعه کلیدواژه‌تان انجام دهید، بر اساس میزان جاه‌طلبی هدفتان محاسبه می‌کند.
  • سند ارائه خود را ایجاد کنید: هنگامی که مشاهده کردید چند جلسه اضافی را می خواهید رانندگی کنید، آن را به یک سند رو به مشتری اضافه کنید که ترافیک سال به سال را مقایسه می کند. از اینجا می‌توانیم سرنخ‌ها یا درآمد اضافی را بر اساس نرخ مکالمه پیش‌بینی کنیم.

بخش آخر یک برگه Google با تمام داده هایی است که می توانید با مشتریان خود به اشتراک بگذارید:

SEOmonitor همچنین متغیرهای کلیدی دیگری را در نظر می گیرد که بر دستیابی به این رتبه ها تأثیر می گذارد، مانند مقادیر CTR، حجم جستجو، فصلی بودن، روند جستجوی سال به سال و تقسیم دستگاه.

اکنون که رویکرد Impression برای پیش‌بینی را پوشش داده‌ام، به این موضوع می‌پردازم که چرا اینقدر مهم است که اطمینان حاصل شود که این موارد در 12 ماه آینده وجود دارند.

چرا این رویکرد خیلی خوب کار می کند:

 

پیش‌بینی سئو در هنگام گزارش‌دهی به ذینفعان مشتری – هم موجود و هم بالقوه – بسیار قدرتمند است.

اگر اکنون این مورد را اجرا کنید، می توانید این سه مزیت کلیدی را در ماه های آینده انتظار داشته باشید:

  • بهبود ارتباطات با ذینفعان: شما توانایی نشان دادن سرمایه گذاری مداوم و ارزش کار سئوی خود را با ارائه داده های واضح و مصور به سهامداران ارشد به دست خواهید آورد.
  • تنظیم هدف واقع بینانه: شما قادر خواهید بود انتظارات مشتری خود را با آنچه قابل دستیابی است از طریق توانایی تعیین اهداف واقع بینانه بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی هماهنگ کنید.
  • سناریوهای پیش‌بینی انعطاف‌پذیر: شما شانس بیشتری برای خرید برای کارهای سئو با منابع بالا مانند راه‌اندازی یک مرکز محتوا با پیش‌بینی گروه‌های کلیدی خاص خواهید داشت.

 

مشتریان موجود را خوش بین نگه دارید:

 

بسیاری از کسب و کارها در مورد سرمایه گذاری خود در سئو سوالاتی می پرسند، به خصوص به دلیل بحران فعلی هزینه های زندگی و دوره سخت پیش رو.

با پیش‌بینی‌های سئو، مشتریان و سهامداران شما می‌توانند اهداف سئوی شما و تعداد سرنخ‌ها/تبدیل‌هایی را که می‌توانید طی 12 ماه آینده ایجاد کنید، ببینند.

این به کاهش نگرانی های مشتریان شما کمک می کند و روشن می کند که آنها چه انتظاراتی از سرمایه گذاری خود دارند.

دوره بررسی در راه است؟ اکنون، می‌توانید با پیش‌بینی سئو برای پاسخ به هر سؤال احتمالی آماده باشید.

"

می توانید هر ماه به عملکرد خود در برابر پیش بینی نگاه کنید و این را به عنوان KPI در نظر بگیرید. درست مانند یک کمپین PPC که یک ROAS هدف دارد، شما می توانید رشد ترافیک ارگانیک را هدف داشته باشید.

"

مشتریان بالقوه را با راهی روشن برای موفقیت در سئو جذب کنید:

 

با داشتن پیش بینی دقیق سئو برای هر کسب و کار جدید، خود یا آژانس خود را از رقبا متمایز کنید.

آمدن به میز با ایده محکم از میزان ترافیکی که تیم شما می تواند وارد کند، ارائه خدمات شما را معتبرتر می کند و انتظارات روشنی را ایجاد می کند.

SEOmonitor تغییرات فصلی را برجسته می کند

یکی دیگر از مزایای ابزار پیش بینی این است که فصلی بودن جستجو را در نظر می گیرد.

هنگام نمایش پیش‌بینی‌ها به مشتریان جدید، بسیار مهم است که در مورد اینکه چگونه تغییرات فصلی و هزینه‌های زندگی ممکن است وارد عمل شوند، بسیار مهم است – و ابزار پیش‌بینی SEOmonitor این را در نظر می‌گیرد.

مثلا:

  • اگر مشتری بالقوه شما مبلمان باغ را می فروشد، می توانید به طور تصادفی از قول افزایش 20٪+ ترافیک در دسامبر جلوگیری کنید.
  • درعوض، می‌توانید راه‌حل متفاوت و پیشگیرانه‌ای ارائه دهید تا مشتری را در فصول خارج از فصل پیش ببرید - شرط می‌بندیم که رقابت شما چنین زاویه‌ای را نخواهد داشت.

با پیش‌بینی و ارائه شفافیت در زمینه خود، می‌توانید در رویکرد خود برای پیش‌بینی عملکرد مهارت نشان دهید - و زمان آسان‌تری برای بستن فروش داشته باشید.

با هدف گذاری واقع بینانه از سرخوردگی رهبری اجتناب کنید:

 

وقتی اهداف سئو را تعیین می کنید، آیا در واقع مسیری را برای KPIهای از دست رفته و سهامداران ناامید ایجاد می کنید؟

بیایید ببینیم هر استراتژی هدف گذاری چگونه کار می کند.

روش قدیمی: تعیین اهداف با انتخاب میانگینی از میزانی که فکر می کنید می توانید ترافیک را افزایش دهید (معمولاً 10-20٪). این تقریبا همیشه شما را برای شکست آماده می کند.

راه جدید: با پیش بینی سئو، اهداف واقعاً قابل دستیابی را بر اساس روند داده ها به خود بدهید.

اکنون، می توانید در نحوه تعیین آن اهداف بسیار واقع بینانه تر باشید.

فورا ببینید:

  • رسیدن به رتبه های هدف در بازه زمانی انتخاب شده بر اساس سختی سئوی کلمات کلیدی از گروه های انتخابی شما، شخصی سازی شده برای وب سایت هدف چقدر سخت است.
  • زمانی که چارچوب‌های زمانی قبل از امضای قرارداد تنظیم می‌شوند، چقدر می‌توان به اهداف آسانی دست یافت.

چگونه؟ با استفاده از قابلیت Goal Chance در SEOmonitor. می‌توانید ببینید که چقدر جاه‌طلب هستید، خواه تعیین اهداف ترافیک اضافی برای شما واقع‌بینانه باشد یا خیر.

این نه تنها به خرید مشتری شما کمک می کند، بلکه با دادن اهداف قابل مدیریت به تیم برای کار کردن، شما را برای موفقیت آماده می کند.

کل موضوعات، سیلوها و استراتژی ها را با گروه بندی کلمات کلیدی پیش بینی کنید:

 

آیا مشتریان شما سطوح مختلفی از بودجه بندی یا سرمایه گذاری دارند؟ از مدل پیش بینی کلمه کلیدی برای دریافت پیش بینی های مختلف بر اساس نیاز آنها استفاده کنید.

می‌توانید پیش‌بینی‌های جداگانه‌ای برای یک وب‌سایت ایجاد کنید، اما از گروه‌های کلیدی بیشتری استفاده کنید که سرمایه‌گذاری بیشتری برای آن‌ها دارند.

اگر مشتری بودجه کمتری دارد، می‌توانید گروه‌بندی کلمات کلیدی را تا کلیدواژه‌های اصلی آن‌ها حفظ کنید و مواردی مانند استراتژی محتوای طولانی را در نظر نگیرید.

اگر مشتری شما بودجه خود را افزایش می دهد، می توانید آن کلمات کلیدی اطلاعاتی را وارد کنید و به آنها نشان دهید که بودجه آنها چقدر ترافیک اضافی ایجاد می کند.

آیا نیاز به متقاعد کردن سهامدار دارید که به استراتژی های کلیدواژه طولانی دم اجازه دهد؟

با نشان دادن سطوح ترافیک بر اساس سطوح مختلف سرمایه گذاری، می توانید نشان دهید که کلمات کلیدی طولانی مدت چقدر در دراز مدت مفید هستند.

نشان دادن ارزشی که کار سئوی ما می تواند به ارمغان بیاورد، شروع به مشاهده افزایش سطح سرمایه گذاری را آسان تر می کند.

تنظیمات پیش بینی بر اساس تغییرات زمان واقعی:

 

به راحتی می توان فهمید که آیا با استفاده از فناوری SEOmonitor در مسیر ترافیک واقعی در مقایسه با رشد ترافیک پیش بینی شده خود قرار دارید یا خیر.

در مورد ما، توصیه می کنیم پیش بینی های سئوی خود را در یک دوره 12 ماهه نگه دارید و هر ماه آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا در مسیر درستی قرار دارید یا خیر.

این مدت زمان به شما دقت کافی برای ارائه به سهامداران خود می دهد و در عین حال اجازه می دهد تا تغییرات جدید به طور خودکار با کمک ابزار ایجاد شود.

رجوع به پیش‌بینی در گزارش‌های ماهانه می‌تواند به ذینفعان ارشد راهی به راحتی قابل هضم نشان دهد تا ببینند آیا با تلاش برای رسیدن به این اهداف توافق‌شده در مسیر درستی قرار دارید یا خیر.

علاوه بر این، ادغام‌های پیش‌بینی و ردیابی رتبه ابزار به شما، تیم و مشتری شما کمک می‌کند تا وضعیت پیش‌بینی‌ها و کارتان را بررسی کنید.

از پیش بینی سئو برای روشن کردن ارزش سئوی واقعی خود استفاده کنید:

 

پیش‌بینی به بخش اصلی کمپین‌های سئوی ما تبدیل شده است و به ویژه با کاهش حجم جستجو با تنگ‌تر شدن وضعیت مالی افراد، بسیار مهم است.

به ما و Impression بپیوندید تا شفافیت بیشتر و تصمیم گیری مبتنی بر داده را در صنعت سئو به ارمغان بیاوریم.

یک راه‌حل پیش‌بینی کشف کنید که تمام متغیرهای کلیدی مؤثر بر کلمات کلیدی و رتبه‌های شما را در نظر می‌گیرد تا بتوانید به ارتباط با نتایج کسب‌وکار اعتماد کنید.

لیست مطالب مرتبط :

ابزار های مهم برای آنالیز خوانایی در سئو 

پیدا کردن شرکت حرفه ای برای سئو 

بهترین سایت های آموزش سئو 

 

برچسب ها : پیش بینی عملکرد سئو سایت ,خدمات سئو سایت ,خدمات سئو سایت چیست ,چرا باید از سئو استفاده کنیم ,بهترین خدمات سئو سایت کدام است ,بهترین عملکرد سئو چیست ,چرا سئو انجام دهیم,خدمات سئو چه قدر طول میکشد ,سئو چیست ,سئو سایت چیست ,انجام پروژه سئو سایت,سئو کار حرفه ای 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی