سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

بهترین چرخه استراتژیک برای سئو سایت ها :

بهترین استراتژی برای سئو سایت

بر اساس تجربه من، هر سئو سایتی برای دریافت پیشنهادی در مقطعی با مشکل مواجه شده است

شغل یک سئوکار در یک دهه تغییرات زیادی کرده است. در حال حاضر، اولویت بندی برای موفقیت الزامی است

برای داشتن اولویت بندی مناسب در نقشه راه، به چارچوبی نیاز دارید که در تجزیه و تحلیل، کشف و اندازه گیری فرصت ها ایجاد شود.

این می تواند برای سهامداران برنده چالش برانگیز باشد زیرا شک و تردیدی نسبت به تبلیغ کنندگان وجود دارد - و سئوکاران می توانند منافع رقابتی داشته باشند اگر ما زودهنگام خرید نکنیم و از نظر KPIهای تجاری به جای KPIهای SEO صحبت نکنیم.

Flywheel استراتژی SEO که در زیر به آن اشاره شده است، بلیط شما برای باز کردن قفل نقشه‌های راه SEO است که پیاده‌سازی می‌شوند.

در صنعت سئو امروزی، چالش های انسانی بسیار فراتر از چالش های فنی است. شغل ما به عنوان سئوکار در 10 سال گذشته به طرز چشمگیری تکامل یافته است. برای نشان دادن ارزش یک دهه پیش، سئوکاران به صورت دستی سایت‌ها را ممیزی کردند و فهرستی از موارد اقدام سئو را برای اصلاح ایجاد کردند. اولویت‌بندی برای موفقیت ضروری نبود، زیرا تیم‌های بازاریابی محدود بودند، وب‌سایت‌ها کوچک‌تر بودند، و سئو خانه مشخصی نداشت... آیا سئو باید با توسعه، محتوا، خلاقیت یا بازاریابی زندگی کند؟ همانطور که ما دوست داریم بگوییم، "بستگی دارد." 

در دهه‌ای که آموخته‌ایم سئو نیازمند اولویت‌بندی معنادار است تا بتواند از همه سهامداران خرید کند. اکنون اولویت بندی به دو دلیل اجباری است:

  • منابع محدود هستند - همانطور که SKU ها و سایت ها رشد می کنند، منابع SEO معمولاً این کار را نمی کنند
  • ابزارها جایگزین نیاز به ممیزی دستی شده اند اما نمی توانند جایگزین تخصص انسانی در اولویت بندی نیازها و اهداف تجاری شوند.

جان مولر، تحلیلگر ارشد روندهای وب مستر در گوگل، حتی این را در Reddit می گوید:

به عنوان یک سئوکار، بخشی از نقش شما این است که تمام بهینه سازی های ممکن را انجام دهید و بفهمید که کدام یک ارزش وقت گذاشتن را دارند. هر ابزار سئو 10 یا 100 "توصیه ها" را بیرون می دهد، اکثر آنها به نمایان شدن سایت شما در جستجو بی ربط هستند. یافتن مواردی که کار روی آنها منطقی است نیاز به تجربه دارد.

با این حال، موفقیت سئوی مدرن به چیزی بیش از اولویت بندی عالی نیاز دارد. ما بر روی یک باور مشترک توافق کردیم که صرف نظر از اینکه سئو در کجای یک سازمان قرار دارد، بازاریابی است! سئو = بازاریابی و چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​این ما را به عنوان یک تبلیغ کننده SEO تبدیل می کند. SEOs = تبلیغ کنندگان.

متأسفانه، من یک خبر بد برای شما دارم: طبق نظرسنجی‌های گالوپ، مردم تبلیغ‌کنندگان را تحقیر می‌کنند.

بنابراین این چالش‌های آشکاری را برای ما ایجاد می‌کند، زیرا تلاش می‌کنیم افرادی مانند مدیران کسب‌وکار، توسعه‌دهندگان، نویسندگان محتوا و غیره را با این تعصب ذاتی علیه ما به‌عنوان تبلیغ‌کننده جذب کنیم. 

معرفی چرخ لنگر استراتژی سئو SEO :

فلایویل استراتژی SEO با تجربه شخصی من به سختی مبارزه کرد. بهترین بخش این است که این فلایویل می تواند توسط سئوکاران داخلی، فریلنسرها و آژانس ها استفاده شود! 

همانطور که Myriam Jessier به سئوکاران می گوید: «جراحان قلب از چک لیست استفاده می کنند. شما بالاتر از آنها نیستید.»

برای پیشبرد این موضوع، ما نیز بالاتر از فرآیند نیستیم – و در دنیای امروز، این فرآیند باید فراتر از تخصص سئو سنتی باشد. سئوکاران باید از فرآیندهایی برای غلبه بر چالش های انسانی و فنی استفاده کنند. فرآیندها می توانند پیش پا افتاده، خسته کننده و احتمالاً حتی رباتیک به نظر برسند. اغلب اوقات شاهد بوده‌ام که سئوکاران به‌طور دردناکی در هرج و مرج زندگی می‌کنند، بدون اینکه نقشه‌های راه تعریف‌شده، فرآیندها یا روند گردش کار منظمی داشته باشند. اما حقیقت این است: ما بالاتر از فرآیند نیستیم و ما را به ربات تبدیل نمی کند. 

بلکه ایجاد فرآیند ما را انسان تر می کند. نیاز به تمرکز بر تاکتیک‌های «بقا» را از بین می‌برد و پهنای باند را برای تمرکز بر ابتکارات استراتژیک تأثیرگذارتر ذخیره می‌کند. 

داشتن یک تیم و ذینفعان مختلف متعهد به یک فرآیند، کارایی را بهبود می بخشد، امکان همکاری بیشتر را فراهم می کند و تضمین می کند که می توانیم توصیه های خود را اجرا کنیم. 

1. تجزیه و تحلیل فرصت - فروتنی مطمئنی را در فرآیند خود ایجاد کنید:

 

مرحله اول فرصت ما برای ارزیابی مجدد چشم انداز استراتژیک خود است که در برابر چشم انداز رقابتی جدید سه ماهه قبل قرار گرفته است. 

اغلب، ما به عنوان سئوکار یا در چشم انداز استراتژیک خود بسیار سرسخت هستیم یا برای ارائه توصیه هایی که ممکن است آزمایشی یا چالش برانگیز برای تأیید باشد، بسیار منفعل هستیم. این منجر به سندرم صندلی صندلی عقب می‌شود که در آن شما توسط غرور نابینا شده‌اید یا به سندرم فریبنده که در آن آنقدر فروتن هستید که نمی‌توانید موارد دشوار را قانع‌کننده کنید. نقطه طلایی همان چیزی است که آدام گرانت در کتابش «دوباره فکر کن» آن را «تواضع مطمئن» می نامد. 

تجزیه و تحلیل فرصت، همه تیم ها را متعهد می کند که به طور مداوم عملکرد سایت را بررسی کنند، و تجزیه و تحلیل کنند و برای هر تغییر صنعتی/عمودی آماده شوند. به طور خلاصه، تجزیه و تحلیل فرصت باعث فروتنی مطمئن می شود. و فروتنی با اعتماد به نفس این است که چگونه بهتر می شویم – ربع به ربع. 

مهمترین چیز در تحلیل فرصت این است که اطمینان حاصل شود که یک دیدگاه "بیرونی" از یک متخصص SEO دیگر وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که یافته های شما صحیح هستند. در Brainlabs، این شامل بررسی‌ها و QA با مدیر حساب گروه و معاون SEO می‌شود. این دیدگاه بیرونی به ما امکان می‌دهد تا تأثیرگذارترین یافته‌ها را برای توصیه‌هایمان محدود کنیم. 

نکات

  • با انجام ممیزی، متوجه می‌شوید که فردی در جایی خطایی مرتکب اشتباه شده است (مثلاً محتوای اجرا نشده، طرحواره‌ای که به اشتباه اجرا شده و موارد دیگر). مطمئن شوید که قبل از جلسه کشف که در آن یافته‌ها را جمع‌بندی می‌کنید، این مشکل را اصلاح کنید تا پل ارتباطی با ذینفعان مهم مانند یک توسعه‌دهنده را نسوزی. 
  • همیشه فرصت را در KPIهای کسب و کار قرار دهید، نه در شاخص های کلیدی سئو. 

2. جلسه کشف - زودتر از سهامداران خرید کنید:

مشارکتی ترین بخش فرآیند مورد علاقه شخصی من و تاثیرگذارترین آن است: جلسه کشف. جلسه اکتشاف زمان ما برای ایجاد روابط با همه ذینفعان و درک منابع موجود و اشتها برای تغییر است. به زبان ساده، ربات‌ها نمی‌توانند روابط ایجاد کنند – این چیزی است که ما نسبت به هر فناوری ممیزی SEO داریم. 

داشتن سؤالات معنادار برای پرسیدن از ذینفعان بخشی از دلیل این است که تجزیه و تحلیل فرصت اولین قدم است - شما نمی خواهید دست خالی به این جلسه بروید. سوالاتی که من دوست دارم بپرسم را می توان در 4 سطل گروه بندی کرد: مشارکت، تجارت، صنعت/SEO و منابع. در حالی که سؤالات قالب شروع خوبی هستند، همیشه باید سؤالات را به گونه ای تنظیم کنید که به برند مرتبط باشند. 

نمونه سوالات عبارتند از:

شراکت: 

  • چه پروژه ای تاکنون مورد علاقه شما بوده است؟ آیا باید بیشتر از این کار کنیم؟

کسب و کار: 

  • آیا تغییراتی در صنعت یا کسب و کار شما وجود دارد که می تواند بر وب سایت یا تلاش های بازاریابی تأثیر بگذارد؟ 

سئو:

  • آیا چیزی در پروژه های عقب افتاده وجود دارد که در مورد آن هیجان زده باشید؟ چه چیزی می توانیم ارائه دهیم تا موردی برای اجرا ایجاد کنیم؟

منابع: 

  • با وجود عدم اطمینان اقتصادی، آیا منابع در سمت شما ثابت خواهند ماند؟ 
  • نکات
  • این جلسه را می توان به یک جلسه QBR شبیه کرد یا، اگر می توانید زمان را تغییر دهید، می تواند به تنهایی بایستد، که ترجیح من است. 
  • دعوت از ذینفعان از چندین تیم برای دریافت دیدگاه (به عنوان مثال، توسعه دهندگان، مدیران اجرایی، محتوا، بازاریابی برند و سایر اعضای مرتبط)
  • اگر زمان اجازه می دهد، یک تماس ساختگی داشته باشید تا مطمئن شوید که سوالات و ارائه به خوبی طراحی شده اند و تیم به راحتی آنها را ارائه می دهد.

3. ایجاد نقشه راه سئو SEO - قرار دادن لاستیک به جاده :

اکثر سئوکاران سعی می کنند ابتدا مستقیماً به این مرحله بپرند. اما - از تجربه من هشدار داده شود - این یک اشتباه پرهزینه است (هم در سرمایه زمانی و هم در سرمایه سیاسی). شروع پروژه سئو با یک نقشه راه منجر به لیستی طولانی از توصیه های بدون اولویت و اجرای کمی می شود و نتیجه نهایی از دست دادن اعتماد و ناامیدی از ذینفعان است. 

نقشه راه، زمانی که قبل از تجزیه و تحلیل فرصت مناسب و یک جلسه کشف موثر باشد، سه چیز را با موفقیت انجام خواهد داد:

  • پروژه ها را با جزئیات کافی برای خرید اولیه طرح ریزی کنید
  • برای جلوگیری از مشکل اقدام جمعی، شرکت کنندگان را برای هر فعالیت مشخص کنید
  • به عنوان گزارش فعالیت عمل کنید که اندازه گیری را آسان تر می کند

برگه زیر نمونه ای از نقشه راه فصلی SEO است. ما هر پروژه را تعریف می‌کنیم و تأثیر آن را بر کسب‌وکار با استفاده از شاخص‌های کلیدی عملکرد سئو مرتبط و اصطلاحات تجاری (با رنگ صورتی) تعیین می‌کنیم. 

 

در مرحله بعد، ما یک مدل RACI (که با رنگ آبی مشخص شده است) اضافه می کنیم تا شرکت کنندگان پروژه را بر اساس افرادی که مسئول، پاسخگو، مشاوره شده و مطلع هستند، تعریف کنیم. 

 

در نهایت، پس از تایید نقشه راه، بخش وضعیت پروژه میانی (که با رنگ مشکی مشخص شده است) را اضافه می کنیم و هر فعالیت را دنبال می کنیم تا بتوانیم موفقیت قبل و بعد از اجرا را اندازه گیری کنیم. 

 

نکات مهم درباره این استراتژی در سئو سایت ها :

  • تواضع مستمر با اعتماد به نفس را با نقشه راه انجام دهید و بدانید که چه زمانی یک پروژه را محور قرار دهید
  • نقشه راه را به طور مداوم به روز کنید و از آن برای راهنمایی تماس های وضعیت استفاده کنید
  • از نقشه راه برای تعریف تخصیص منابع و مدیریت پروژه استفاده کنید - یعنی پروژه های جدیدی که باید اضافه شوند باید به جای چیز دیگری انجام شوند.
  • 4. پیاده سازی - کار را انجام دهید

    در حالی که پیاده‌سازی سایت ممکن است در اختیار تیم‌های مختلف قرار گیرد، بخش مهم این است که بتوانیم ارزیابی کنیم که چه کسی برای کدام پیاده‌سازی به تأیید نیاز دارد. به این ترتیب، تا زمانی که هر توصیه نهایی شود، می تواند بلافاصله برای اجرا آماده شود. 

    نکات
  • از آنجایی که شما یک نقشه راه با جدول زمانی تعریف شده دارید، بلیط های توسعه را زودتر ارسال کنید تا تیم پیاده سازی بتواند منابعی را برای آنها در یک اسپرینت آینده آماده کند.
  • QA همه پیاده سازی ها برای اطمینان از اینکه نتیجه نهایی با توصیه شما مطابقت دارد
  • از ابزار ردیاب تغییر سایت استفاده کنید تا ببینید چه زمانی موارد اجرا می شوند
  • 5. اندازه‌گیری - تلاش‌های پیروز برای مقیاس‌سازی را شناسایی کنید

    مرحله پنجم جایی است که این چارچوب به چرخ لنگر تبدیل می شود: اندازه گیری. داشتن گزارش فعالیت در نقشه راه به شما این امکان را می دهد که به راحتی تأثیرات قبل و بعد از اجرا را شناسایی کنید. اینکه بتوانید عملکرد را به یک زیرمجموعه خاص از بهینه‌سازی‌ها مرتبط کنید، به شما این امکان را می‌دهد که این تلاش‌ها را برای به دست آوردن اثرات ترکیبی سئو افزایش دهید. 

    هیچ راهی بهتر از پیگیری و به اشتراک گذاشتن نتایج کار آنها برای نفوذ بر تیم توسعه سایت وجود ندارد. مطمئن شوید که آنها گزارش پس از اجرا را می بینند و تماشا می کنند که چگونه پروژه های SEO به راحتی به نقشه راه توسعه در اسپرینت های آینده اضافه می شوند!

    نکات
  • اطمینان حاصل کنید که تاریخ های پیاده سازی دقیق هستند (از جمله تنظیمات سایت)
  • اطمینان حاصل کنید که فصلی بودن را در تحلیل خود در نظر بگیرید
  • ردیابی قبل و بعد از اندازه‌گیری از سریع‌ترین تاریخ خزیدن پس از اجرا، به جای خود پیاده‌سازی، زیرا ممکن است بیش از سه ماه طول بکشد تا یک صفحه دوباره خزیده شود.
  • از یک ابزار تست SEO A/B برای آزمایش رتبه‌بندی/تأثیر ترافیک (مانند SearchPilot برای سایت‌های بزرگ) و/یا یک ابزار تست تبدیل مانند Google Optimize برای آزمایش تأثیر تعامل/تبدیل استفاده کنید.
  • ردیابی KPIهای سئو را در اسرع وقت تنظیم کنید تا داده های پیش از پیاده سازی کافی به دست آورید
  • فرآیند = موفقیت

    چرخ لنگر استراتژی سئو به شما این امکان را می دهد که زمان و منابع تیم سئو خود را به جای حل واکنشی تضادهای اولویت بندی به سئو اختصاص دهید. متعهد شدن به این فرآیند، فروتنی مطمئنی را در کار شما ایجاد می‌کند، زودهنگام خرید سهامداران را جلب می‌کند و به راحتی به شما امکان می‌دهد تا تلاش‌های برنده را افزایش دهید. من شما را تشویق می‌کنم که این فرآیند را طوری تغییر دهید که با جریان‌های کاری موجود شما مطابقت داشته باشد و تغییرات خود را در نظرات برای الهام گرفتن با دیگران به اشتراک بگذارید. 

    برنامه ریزی سه ماهه بعدی دقیقاً در گوشه و کنار است - بروید آن را دریافت کنید!

    تراویس تالنت معاون SEO در Brainlabs است که بر محصول سئو نظارت می کند تا اطمینان حاصل کند که تیم های حساب دارای استعداد، ابزار، فناوری و فرآیند مناسب برای انجام وظایف خود هستند. تراویس زمانی را صرف لذت بردن از طبیعت، نواختن ساکسیفون در یک گروه موسیقی محلی، و داوطلب شدن برای سازمان های LGBTQ+ می کند. تراویس را در لینکدین و توییتر دنبال کنید.

    برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پادکست ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مشترک شوید.

لیست مطالب مرتبط : 

بهترین سایت های آموزش سئو 

 

روش های افزایش فالوور واقعی شبکه اجتماعی

 

برچسب ها : خدمات سئو سایت ,خدمات سئو سایت چیست ,چرا باید از سئو استفاده کنیم ,بهترین خدمات سئو سایت چه کسی انجام میدهد ,بهترین شرکت خدمات سئو سایت کدام است ,خدمات سئو چه قدر طول میکشد ,سئو چیست ,سئو سایت چیست ,انجام پروژه سئو سایت,سئو کار حرفه ای 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی