سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

چگونگی فعال کردن بروزرسانی خودکار افزونه های وردپرس :

بروزرسانی خودکار افزونه وردپرس

وردپرس یکی از پرکاربردترین پلتفرم های وب سایت در بازار است که تقریباً 43 درصد از سهم بازار جهانی را در اختیار دارد. این بسیار کاربرپسند است و می تواند تقریباً برای هر کاری پیکربندی شود (از وبلاگ های ساده گرفته تا سایت های تجارت الکترونیک بسیار پیچیده تر).

به عنوان کسی که چندین سایت وردپرسی را مدیریت می کنم، خوب و بد را دیده ام. این امر به ویژه در مورد پلاگین ها که شمشیر دو لبه مشکلات هستند، صادق است. از یک طرف، بدون افزونه، وردپرس تقریباً محدود به خدمت به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی است. زمانی که شروع به اضافه کردن پلاگین ها می کنید، پلتفرم شکوفا می شود.

از طرف دیگر، پلاگین ها می توانند برای شما هیچ مشکلی ایجاد کنند. بدتر از آن، گاهی اوقات این مشکل می تواند به شکل یک سنگ و یک مکان سخت باشد.

این را حتما درباره افزونه های وردپرس در نظر بگیرید:

سایت نویسنده رسمی من (jackwallen.com) افزونه ها و ویژگی های زیادی را در طول سال ها در خود جای داده است که شمارش از دست رفته است. 

آن سایت ده ها سال است که وجود داشته و (در بیشتر موارد) به خوبی به من خدمت کرده است. با این حال، در بیش از چند مورد، یک افزونه به طور کامل سایت را حذف کرده است.

 اکثر این موارد زمانی اتفاق می‌افتند که وردپرس یا یک افزونه به‌روزرسانی شد و باعث شکست بین این دو شد. من آن را به هر دو صورت تجربه کرده‌ام (به‌روزرسانی وردپرس با یک افزونه یا به‌روزرسانی افزونه که نمی‌خواهد با وردپرس کار کند).

این یک روی سکه است. روی دیگر سکه، من سایت های وردپرس را به دلیل یک افزونه قدیمی هک کرده ام. 

در این مرحله، احتمالاً متوجه شده اید که کل مشکل وردپرس/افزونه یک بازی نه چندان سرگرم کننده Whack-A-Mole است. دوستان من این معضلی است که شما در آن خواهید یافت. آیا افزونه ای را به روز می کنید یا خیر؟

همه چیز در مورد پشتیبان گیری است:

 

پس از چندین مورد که یک به‌روزرسانی پلاگین سرکش یک سایت وردپرس را از کار انداخته است، لطف من همیشه پشتیبان‌گیری بوده است. اگر اخیراً یک نسخه پشتیبان تهیه کرده اید، حتی اگر یک افزونه سایت شما را خراب کند، می توانید آن را بازیابی کنید. بدون پشتیبان گیری اخیر، ممکن است خود را بی اقبال ببینید.

برای پشتیبان‌گیری وردپرس، یکی از ساده‌ترین ابزارهای استفاده، (حدس زدید) افزونه دیگری است. افزونه ای که برای پشتیبان گیری از وردپرس استفاده می کنم UpdraftPlus است. اما مهم نیست که از چه افزونه ای استفاده می کنید (یا اگر به صورت دستی از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید)، بسیار مهم است که به طور منظم نسخه پشتیبان را اجرا کنید. آخرین چیزی که می‌خواهید این است که پلاگینی سایت شما را خراب کند تا متوجه شوید نسخه پشتیبان شما قدیمی است. البته، پشتیبان گیری می تواند مدتی از روز شلوغ شما را بگیرد. اما نگرفتن آن زمان خطای فاحشی خواهد بود.

بنابراین، قبل از اینکه کاری با خودکارسازی به‌روزرسانی‌های افزونه‌های وردپرس انجام دهید، ابتدا مطمئن شوید که یک استراتژی پشتیبان‌گیری قوی دارید.

به شما هشدار داده شده است.

حالا برای اطمینان دوباره اخطار را بخوانید.

یک هشدار دیگر:

در اینجا یک هشدار دیگر می آید. سخت است که بدانید چه افزونه هایی را باید برای به روز رسانی خودکار در نظر بگیرید. در حالی که یک افزونه هرگز برای شما مشکل ایجاد نمی کند، دیگری ممکن است. به همین دلیل، بهترین توصیه من در اینجا است:

همیشه از جانب احتیاط اشتباه کنید.

جدی… اگر شک دارید، انجام ندهید.

اگر این به اندازه کافی برای شما خوب نیست، پس این را در نظر بگیرید. اگر یک افزونه به طور مکرر به روز می شود (و توسط یک شرکت قانونی، تیمی از توسعه دهندگان یا یک افزونه رسمی ارائه می شود)، باید کاندیدای خوبی برای به روز رسانی خودکار باشد.

برعکس، اگر یک افزونه به طور مکرر به روز نمی شود، توسط یک توسعه دهنده ایجاد شده است، یا یک افزونه سفارشی است که به طور خاص برای سایت شما ساخته شده است، من به شدت توصیه می کنم که به روز رسانی خودکار را تنظیم نکنید.

به طور خلاصه:

  • اگر یک افزونه رسمی یا توسط یک تیم (یا شرکت) توسعه یافته باشد، به احتمال زیاد برای به روز رسانی خودکار بی خطر است.
  • اگر یک پلاگین یک کار سفارشی است یا توسط فردی توسعه یافته است، یا با آن توسعه دهنده تماس می‌گیرم (برای اینکه بدانم چقدر برای به‌روزرسانی خودکار امن است) یا به سادگی هرگز آن را برای به‌روزرسانی خودکار تنظیم نمی‌کنم.

خوب، این آخرین هشدار است. بیایید دریابیم که چگونه یک افزونه برای به روز رسانی خودکار راه اندازی کنیم.

قبل از اینکه انجام دهم... همه هشدارها را دوباره بخوانید و توجه کنید.

فعال کردن به روز رسانی خودکار برای افزونه های وردپرس :

 

اکنون که به طور کامل به شما هشدار داده شده است، اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه می توانید افزونه ها را برای به روز رسانی خودکار در وردپرس فعال کنید. من از این برای هر افزونه ای استفاده می کنم که مطمئن هستم برای سایت های وردپرس من مشکلی ایجاد نمی کند. 

حتی با وجود مشکلاتی که ممکن است در نتیجه یک به‌روزرسانی ناموفق ایجاد شود، من تمایل دارم به این به‌روزرسانی‌ها متمایل شوم، زیرا تضمین می‌کند که پلاگین‌های قدیمی با آسیب‌پذیری‌هایی که بتوان از آنها سوءاستفاده کرد، ندارم. و تا زمانی که پشتیبان‌گیری منظم داشته باشم، می‌دانم که اگر مشکلی پیش آمد، همیشه می‌توانم آن را بازیابی کنم.

بنابراین، چگونه می توان به روز رسانی خودکار یک افزونه را فعال کرد؟ واقعاً خیلی ساده است.

ابتدا به عنوان یک کاربر ادمین وارد سایت وردپرس خود شوید. اگر مطمئن نیستید که چگونه، به http://DOMAIN/wp-admin (جایی که DOMAIN دامنه سایت وردپرس شما است) بروید و با نام کاربری و رمز عبور مدیر خود وارد شوید.

در پیمایش سمت چپ، روی Plugins > Installed Plugins کلیک کنید.

دسترسی به منوی افزونه های وردپرس از داشبورد:

از لیست به دست آمده، افزونه ای را که می خواهید به ویژگی به روز رسانی خودکار اضافه کنید پیدا کنید و روی Enable Auto-Updates کلیک کنید. 

به مرور لیست پلاگین های خود ادامه دهید و هر/هر چیزی را که می خواهید اضافه کنید فعال کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که در مورد احتیاط اشتباه کنید و فقط به‌روزرسانی‌های خودکار را برای آن افزونه‌هایی که به آنها اعتماد دارید فعال کنید.

لیست مطالب مرتبط: 

پنج نکته مهم در پیدا کردن استایل شخصی برای خرید لباس

 

شروع کار با وردپرس چگونه است

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی