سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

چگونه رتبه سئو خود را افزایش دهیم ؟ تنها راه برای داشتن شانس در رتبه بندی بالا این است که با استانداردهای گوگل همگام شوید و بفهمید چه چیزی برای دیگران مفید بوده است.

افزایش رتبه بندی سئو با استفاده از بازاریابی محتوا:

چگونگی افزایش رتبه در سئو

1. محتوای اصلی و با کیفیت بالا ایجاد کنید:

الگوریتم های گوگل همیشه به دنبال محتوای با بالاترین کیفیت  بر اساس عبارات مرتبطی هستند که جستجوگران وارد می کنند. گوگل از طریق وب سایت ها می خزد و ارتباط را بر اساس کلمات کلیدی که در آنها ظاهر می شود تعیین می کند.

اگر سایت های باکیفیت دیگر به وب سایت شما لینک دهند، موتور جستجو تشخیص می دهد که آیا یک وب سایت با کیفیت است یا خیر. بعلاوه، میزان تعامل کاربران با وب سایت شما و میزان متمایز بودن محتوای سایت شما را بررسی می کند. تعامل یعنی آیا آنها در یک موتور جستجو روی شما کلیک می کنند و بلافاصله به جستجوی خود باز می گردند؟ یا آیا آنها برای مدت زمان مشخصی در صفحه شما می مانند و شاید محتوای بیشتری را در آنجا دنبال کنند؟

براندون لیبوویتز  از SEO Optimizers  می گوید که وقتی صحبت از محتوا می شود، بازاریابان باید بر کیفیت تمرکز کنند. «بسیاری از مردم می‌خواهند تا جایی که ممکن است محتوا منتشر کنند. مردم روی کمیت متمرکز هستند، که یک استراتژی سئوی سال 2012 است. 

برای شروع، لیبوویتز نوشتن محتوا را به نفع خواننده پیشنهاد می‌کند، نه تمرکز بر سئو. شما باید از یک کلمه کلیدی مرتبط در عنوان محتوای خود استفاده کنید، اما سعی نکنید با کلیک کردن توجه دیگران را جلب کنید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می توانید به یک سوال مرتبط با مشتری خود پاسخ دهید، در حالی که کلمات کلیدی مرتبط با نام تجاری خود را ترکیب کنید.

نوشتن محتوای طولانی ، به خصوص زمانی که در ابتدا سعی می‌کنید رتبه بالایی کسب کنید، مؤثرتر از محتوایی است که از نظر تعداد کلمات کم باشد.

 AJ Ghergich، بنیانگذار  Ghergich & Co،  یک آژانس بازاریابی محتوا ، می‌گوید: « مطالعه  پس از مطالعه نشان داده است که محتوای طولانی مدت با گوگل و همچنین مخاطبان عملکرد خوبی دارد. وقتی مردم برای اولین بار با بازاریابی محتوا در وبلاگ خود شروع می کنند، در واقع آنها را تشویق می کنم که با محتوای طولانی شروع کنند."

از نظر طول، Ghergich  1500 تا 3000 پست کلمه ای را توصیه می کند که حاوی دارایی های بصری باشد. اینها شامل تصاویر و ویدیوهایی است که در سراسر محتوا به کار می روند که برای خوانندگان مفید است.

تصاویر و ویدئو مهم هستند زیرا احتمال خروج سریع از صفحه شما را کاهش می دهند. اگر شخصی به سایت شما مراجعه کند و قبل از رفتن فقط 30 ثانیه مرور کند، و این اغلب اتفاق می افتد، به این معنی است که شما ممکن است نرخ پرش بالایی داشته باشید. محتوای طولانی که با تصاویر، سرصفحه ها و نقاط گلوله تقسیم شده است، مشتریان بالقوه شما را جذب می کند.

2. URL های خود را تغییر دهید:

همراه با قرار دادن کلمات کلیدی در عنوان محتوای وب سایت خود، رند فیشکین Moz توصیه می کند آنها را در URL های خود نیز قرار دهید.

وقتی شخصی روی انکر تکست می‌چرخد، می‌بیند که وب‌سایت بر اساس URL واقعاً مرتبط است. اگر متن لنگر وجود نداشته باشد، آنگاه ارتباط درون متن را تشخیص خواهد داد.

 

به علاوه، URL ها در گوگل نمایش داده می شوند و به افراد کمک می کنند تا تصمیم بگیرند که آیا روی وب سایت شما کلیک کنند یا نه. اگر عنوان با URL مطابقت داشته باشد، آنها به آن اعتماد کرده و به وب سایت شما می روند.

URL باید کوتاه (50 تا 60 کاراکتر یا کمتر) و تا حد امکان قابل خواندن باشد. از قرار دادن هر چیزی جز کلمات و خط تیره در URL های خود خودداری کنید. 

دسته ای از اعداد، نمادها و حروف تصادفی افراد را گیج می کند و آنها را از کلیک کردن منصرف می کند. حتی اگر عنوان محتوای شما دارای کلماتی مانند "the"، "and" یا "a" باشد، برای اینکه همچنان منسجم باشد، نیازی به اضافه کردن آنها در URL ندارید. در نهایت، از تعداد زیادی پوشه (اسلش) در URL خود استفاده نکنید.

3. از کلمات کلیدی SEO استفاده کنید :

کلمات کلیدی باید در عنوان محتوای شما و همچنین در بدنه آن ظاهر شوند. در حالی که سئو قبلاً همه چیز در مورد کلمات کلیدی بود، از آن زمان به مناطق وسیع تری گسترش یافته است. با این حال، کلمات کلیدی بسیار مهم هستند.

برای استفاده موثر از کلمات کلیدی ، ابتدا باید تحقیقات خود را انجام دهید و کلماتی را پیدا کنید که در محتوای شما کاربرد دارند. این باید یک تمرین مداوم باشد و نه کاری که یک بار انجام دهید. محبوبیت کلمات کلیدی همیشه در حال تغییر است و شما باید با آن همراه باشید تا رتبه بالایی کسب کنید.

وقتی تصمیم می‌گیرید از چه کلمات کلیدی استفاده کنید، مارک‌ها می‌توانند جستجوهای رایگان را در سایت‌هایی مانند  ابزار کلیدواژه انجام دهند. روی آن، می‌توانید ببینید کدام کلمات کلیدی محبوب هستند تا بتوانید آنها را در محتوای خود ادغام کنید. WordStream که ایده هایی برای کلمات کلیدی مرتبط با هر کلمه کلیدی که وارد می کنید ارائه می دهد نیز مفید است. برای مثال، اگر «بازاریابی محتوا» را تایپ کنید، سایر کلمات کلیدی محبوب عبارتند از: «خدمات محتوای بازاریابی اصلی» و «آژانس بازاریابی محتوا چقدر بزرگ است».

شما نمی خواهید از کلمات کلیدی بارها در محتوای خود استفاده کنید، در غیر این صورت گوگل فکر می کند که شما هرزنامه هستید  (به همین ترتیب خوانندگان شما نیز همین کار را خواهند کرد). اگر به اندازه کافی از آنها استفاده نکنید، گوگل نمی داند سایت شما در مورد چیست. شرکت سئو بروس کلی توصیه می کند به طور طبیعی از کلمات کلیدی در جایی که بهترین کارایی را در محتوای شما دارند استفاده کنید و آنها را مجبور نکنید.

با این حال، یک قانون سرانگشتی خوب این است که کلمات کلیدی خود را در 200 کلمه اول محتوای خود و یک بار در 160 کاراکتر اول توضیحات متا صفحه قرار دهید. 

علاوه بر موجود در محتوای نوشتاری شما، کلمات کلیدی باید در تصاویر بهینه شده شما ادغام شوند . به گفته بازاریاب محتوا، Jayson DeMers، کلمات کلیدی شما باید در لوگو و تصاویر هدر، و همچنین دکمه ها و گرافیک های سایت شما در متن تصویر جایگزین شما گنجانده شوند.

4. طراحی برای کاربر:

اگر می‌خواهید کاربران درگیر شوند، باید وب‌سایت خود را طوری طراحی کنید که مسیریابی آسان و کاربرپسند باشد. مطمئن شوید که سایت شما دارای موارد زیر است:

  • کنتراست رنگ خوب
  • یک نظم معقول و منطقی برای آن، یعنی پیمایش در بالا و محتوای زیر، فراخوانی برای عمل در پایان محتوا، تصاویری جذاب
  • فونت های بزرگتر
  • مطالب در بخش های مختلف تقسیم شده است
  • یک نوار جستجوی ظاهری
  • فضای سفید

سایت شما همچنین باید به انواع مختلف دستگاه ها مانند لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند پاسخگو باشد. این بدان معنی است که اندازه آن را تغییر می دهد و خود را با دستگاهی که در آن مشاهده می شود تنظیم می کند. سازگاری با تلفن همراه کلیدی است، زیرا دستگاه های تلفن همراه چیزی است که بسیاری از مصرف کنندگان هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید از آن استفاده می کنند.

اگر می خواهید کاربران در حال حرکت روی لینک وب سایت شما در گوگل کلیک کنند و همچنین زمان مناسبی را برای مرور آن صرف کنند، باید:

  • کسب و کار خود را در بخش جستجوی محلی نشان دهید که در نزدیکی بالای Google ظاهر می شود و به راحتی قابل کلیک کردن است. هنگامی که فهرست آنلاین کسب و کار خود را ایجاد یا ویرایش می کنید، وب سایت، آدرس، ساعت کاری و شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • مطمئن شوید که سایت شما به اندازه کافی سریع بارگذاری می شود. طبق یک مطالعه، 64٪ از مردم انتظار دارند که صفحات در عرض چهار ثانیه به طور کامل بارگیری شوند . مردم، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه، بی حوصله هستند و اگر وب سایت سریعتر باشد، از رفتن به سراغ رقبای خود دریغ نمی کنند. برای انجام این کار، تصاویر خود را برای موبایل بهینه کنید و با کوچک کردن CSS و HTML ، حجم فایل وب سایت خود را کاهش دهید . وقتی کوچک می‌کنید ، داده‌های تکراری یا اضافی، کدهای استفاده نشده و نظرات غیرضروری را حذف می‌کنید و از نام‌های تابع و متغیرهای کوتاه‌تر استفاده می‌کنید .

5. نسخه های تکراری صفحات را حذف کنید :

صفحات تکراری می تواند مشکل بزرگی برای رتبه بندی شما باشد. این به این دلیل است که ممکن است صفحه اشتباهی ایندکس شود و Google معیارهای پیوند را بین نسخه های مختلف صفحه تقسیم کند به جای اینکه آن را فقط به یکی نسبت دهد.

صفحات تکراری می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود. شاید از آنها برای ردیابی کلیک استفاده کنید یا نسخه چاپگر پسند صفحه خود را در وب سایت خود ارائه دهید. برای رفع این مشکل، صفحات تکراری خود را با استفاده از تغییر مسیر 301 به صفحه صحیح، متعارف کنید. این برچسبی است که می توانید در کد HTML خود قرار دهید ("rel="canonical). 

اگر چند صفحه در وب سایت شما به طور طبیعی مشابه هستند، در هر یک از آنها محتوای بیشتری بنویسید. به این ترتیب، آنها برای گوگل متمایز خواهند بود و سایت شما کلیک های بیشتری در اطراف دریافت می کند.

6. ابزارهای مفید را امتحان کنید :

ابزارهای مختلفی در وب وجود دارد که می تواند به شما در فرآیند بهینه سازی موتور جستجو کمک کند. برخی از بهترین آنها عبارتند از:

  • Buzzsumo ، که به شما نشان می دهد که تأثیرگذاران کلیدی در جایگاه شما چه کسانی هستند. به سادگی یک کلمه کلیدی را در سایت تایپ کنید، و به شما اطلاع می دهد که چه کسی محتوای محبوب را ایجاد می کند که شامل آن کلمه کلیدی است. هنگامی که این تأثیرگذاران را با صفحات باکیفیت مشخص کردید، می توانید به امید پیوند مجدد آنها به محتوای شما، تماس بگیرید.
  • کنسول جستجوی گوگل ، یک پلتفرم همه کاره که به شما نشان می‌دهد آیا محتوای شما برای Google آماده و دوستانه است یا خیر.
  • BrowserStack ، سایتی که می توانید نحوه ظاهر وب سایت خود را در مرورگرهای مختلف بررسی کنید. اگر در سراسر صفحه خوب به نظر نمی رسد، باید آن را اصلاح کنید.
  • Google Trends ، جایی که می توانید موضوعات و داستان های پرطرفدار را مشاهده کنید. هنگامی که یک خبر محبوب وجود دارد که می توانید با شرکت خود ارتباط برقرار کنید، از این فرصت استفاده کنید و از کلمات کلیدی قابل استفاده در محتوای خود استفاده کنید.
  • الکسا ، جایی که می توانید محبوب ترین سایت های وب را ببینید. یک بخش دسته بندی وجود دارد که به شما امکان می دهد جستجوی خود را محدود کنید. هنگامی که می دانید سایت های محبوب چه هستند، می توانید لینک هایی را در آنها قرار دهید.
  • Seoptimer ، که ممیزی رایگان سئو وب سایت شما را انجام می دهد. آدرس وب‌سایت خود را وارد کنید و به شما می‌گوید نقاط قوت و ضعف شما در رابطه با محتوا، پیوند، کلمات کلیدی، تصاویر، سرصفحه‌ها و پیوندهای رسانه‌های اجتماعی کجاست.
  • Moz یک ابزار عالی است که من در گذشته از آن برای پیگیری موفقیت سئوی خود و یادگیری ابزارها و نکات جدید استفاده کرده ام.

7. ارتباطات ارزشمندی ایجاد کنید :

شما می توانید محتوای طولانی و عالی تولید کنید که سرشار از تصاویر و پیوندهایی به وب سایت های معتبر باشد. با این حال، اگر به طور فعال محتوای خود را تبلیغ نکنید و به دنبال توزیع در وب سایت های با کیفیت بالا نباشید، دیده نمی شود.

جدای از استفاده از Buzzsumo برای پیدا کردن و تماس با تأثیرگذاران در جایگاه خود، می توانید:

  • هنگامی که شرکت شما اعلامیه ای می دهد یا برای به اشتراک گذاشتن یک اینفوگرافیک یا محتوای عالی، ایمیل ها یا درخواست های اجتماعی را برای این تأثیرگذاران ارسال کنید. به اینفلوئنسرها نشان دهید که این اخبار یا داده‌ها چگونه می‌توانند به مخاطبانشان کمک کنند.
  • اگر این تأثیرگذاران نویسنده هستند، ایده‌های داستانی را با آنها مطرح کنید و با رهبران فکری شرکت خود مصاحبه کنید.
  • از اینفلوئنسرها بپرسید که آیا پست های مهمان را در وبلاگ خود می پذیرند یا خیر. محتوای باکیفیت برای آنها بنویسید و ببینید که آیا امکان پیوند مجدد به محتوای بومی وب سایت شما وجود دارد یا خیر.

8. زمان بارگذاری وب سایت خود را بررسی کنید:

زمان بارگذاری آهسته منجر به نرخ پرش بالا می شود، چه کاربران از رایانه های رومیزی یا دستگاه های تلفن همراه خود استفاده کنند. به غیر از رعایت قوانین ذکر شده برای موبایل، استراتژی های دیگری وجود دارد که می توانید برای اطمینان از بارگیری سریع سایت خود از آنها استفاده کنید.

از PageSpeed ​​Insights Google شروع کنید در این سایت، می توانید URL وب سایت خود را تایپ کنید و ببینید سرعت بارگذاری شما از 100 چقدر است. گوگل به شما می گوید که برای سریعتر بارگذاری سایت خود در دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ، چه چیزی را باید بهبود دهید.

به عنوان مثال، آنها ممکن است بهینه سازی تصاویر را برای هر دو پلتفرم و همچنین کوچک کردن HTML و CSS توصیه کنند. قوانین به طور کلی برای موبایل و دسکتاپ یکسان است. تفاوت این است که شما می توانید تصاویر بزرگتر (20-100 کیلوبایت)، فلش، و طرح های پیچیده تر را در صفحه دسکتاپ خود داشته باشید.

9. در سئو سرمایه گذاری کنید:

برخی از بازاریابان محتوا فکر می‌کنند که می‌توانند با رتبه‌بندی بالا از طریق پیوند ارگانیک و ترافیک به نتایج تجاری دست یابند و نیاز به استفاده از تبلیغات پولی را نیز کنار می‌گذارند. در واقع، برای موفقیت هر دو مورد نیاز است.

فرقی نمی‌کند برای یک سرویس توزیع مطبوعاتی هزینه می‌کنید، تبلیغات بومی را در وب‌سایت‌های با کیفیت بالا می‌آورید یا یک شرکت خارجی را برای مدیریت سئوی خود استخدام می‌کنید، بدانید که همه این تلاش‌ها سرمایه‌گذاری در شرکت شماست. فقط تا اینجا شما می توانید با ارگانیک وجود دارد. تبلیغات پولی پتانسیل بالایی برای انتشار پیام شرکت شما دارد و به شما کمک می کند به مخاطبان اصلی خود برسید.

به گفته Ghergich، زمانی که به دنبال شرکت‌هایی هستید که به شما کمک می‌کنند رتبه‌بندی خود را افزایش دهید، مهم است که از قبل اصول سئو را بشناسید. او می گوید: «اگر حداقل اصول اولیه را بدانید، تصمیم بهتری برای استخدام خواهید گرفت.

برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع خود، قبل از ثبت نام در یک شرکت، بخواهید نمونه‌هایی از سایت‌هایی را ببینید که شرکت در گذشته برای مشتریان خود در آنها قرار داده است. گرگیچ می گوید: «اگر آژانس سئوی شما نتواند شما را در سایت هایی مانند  هافینگتون پست  جذب کند، این کار را اشتباه انجام می دهند.

الان باید شروع به رتبه بالا در گوگل کنید:

سئو ممکن است گیج کننده به نظر برسد، اما ثابت شده است که این تکنیک ها به رتبه بندی کمک می کنند. با استفاده از آنها، شانس بیشتری برای دستیابی به مخاطبان خود، ایجاد ارتباط با مشتریان احتمالی و راه اندازی آنها در قیف خرید خود خواهید داشت.

لیست مقالات مرتبط :

بهترین سایت های آموزش سئو کدامند 

ابزار های مهم برای آنالیز خوانایی در سئو 

 

برچسب ها : خدمات سئو سایت ,افزایش رتبه در سئو,خدمات سئو سایت چیست ,چرا باید از سئو استفاده کنیم ,بهترین خدمات سئو سایت چه کسی انجام میدهد ,بهترین شرکت خدمات سئو سایت کدام است ,خدمات سئو چه قدر طول میکشد ,سئو چیست ,سئو سایت چیست ,انجام پروژه سئو سایت,سئو کار حرفه ای 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی