سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

مهم ترین ابزار های آنالیز خوانایی در مقالات و سئو سایت ها :

ابزار های مهم در آنالیز سئو سایت

1) Datayze Readability Analyzer :

Datayze Readability Analyzer یک ابزار کپی و چسباندن برای بررسی محتوا است.

پس از وارد کردن نسخه خود، با استفاده از Flesh-Kincaid، Gunning Fog، SMOG، Dale-Chall و Fry خوانایی، آماری در مورد خوانایی کلی و نمرات دریافت خواهید کرد.

همچنین تجزیه و تحلیل در سطح پاراگراف را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا نحوه خوانایی شما را در یک سند تغییر دهید، یک کلمه یاب اضافی، تشخیص جملات غیرفعال و یک جستجوگر املا.

استفاده از این ابزار آنلاین رایگان است.

2) اپلیکیشن همینگوی:

ارنست همینگوی که یکی از بزرگترین نویسندگان آمریکایی به حساب می‌آید، به دلیل به کارگیری رویکردی سرراست در نوشتن شهرت داشت.

برنامه همینگوی به روح پاپا احترام می گذارد و به نویسندگان محتوا کمک می کند کار خود را برای وضوح بیشتر ساده کنند.

پس از وارد کردن متن شما، یک نمره سطح نمره ارائه می کند و زمینه هایی را که می تواند در آنها بهبود یابد برجسته می کند.

این شامل شناسایی قیدها، ساخت‌های مفعول، عباراتی با جایگزین‌های ساده‌تر و جملات دشوار خواندن است. 

می توانید از این ابزار به صورت آنلاین به صورت رایگان استفاده کنید یا اپلیکیشن دسکتاپ را با قیمت 19.99 دلار دانلود کنید.

3) Grammarly Online Writing Assistant:

Grammarly یک برنامه، ابزار مبتنی بر ابر و افزونه مرورگر برای شناسایی مشکلات محتوا مانند دستور زبان، املا، مختصر بودن و لحن است.

با استفاده از هوش مصنوعی، جایگزین‌هایی برای کلمات و عبارات غیرقابل درک پیشنهاد می‌کند. همچنین سرقت ادبی را بررسی می کند.

Grammarly یک طرح رایگان اولیه و همچنین دو طرح اشتراک دارد که کمک گسترده تری به نویسندگان ارائه می دهد. 

4) دستیار نوشتن ProWritingAid:

یکی دیگر از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای بررسی املا، دستور زبان و خوانایی، ProWritingAid Writing Assistant، دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند اطلاعات را با دقت بیشتری منتقل کنید.

این پیشنهادات سبک و اصطلاحنامه متنی، و همچنین 20 گزارش نوشتاری را ارائه می دهد که همه چیز را از کلیشه ها و کلمات بیش از حد استفاده شده گرفته تا طول و یکنواختی جمله را شناسایی می کند.

ProWritingAid همچنین دارای افزونه های مرورگر است و در چندین برنامه از جمله Word، Outlook، Google Docs و Scrivener ادغام می شود.

قیمت از 20 دلار در ماه برای یک اشتراک ماهانه تا یک بار پرداخت 399 دلار برای دسترسی مادام العمر متغیر است.

5) LanguageTool Writing Assistant :

 

LanguageTool یک ابزار تصحیح است که اشتباهات گرامری و سبک را بررسی می کند. در 22 زبان موجود است، به صورت آنلاین، به عنوان یک برنامه یا به عنوان یک افزونه در دسترس است.

مشکلات نوشتن در محتوای شما را برجسته می کند و به شما کمک می کند تا زمینه هایی را که می توانند از بهبود استفاده کنند را شناسایی کنید. همچنین زمان تقریبی خواندن یک قطعه را به شما می دهد.

نسخه رایگان گرامر، علائم نگارشی و سبک را بررسی می کند.

در همین حال، نسخه‌های پریمیوم (4.99 دلار در ماه برای افراد یا 9.48 دلار در ماه برای تیم‌های حداکثر 20 نفره) پیشنهادهایی برای بهبود سبک و لحن و همچنین شناسایی نام‌ها، عناوین و اعداد نادرست ارائه می‌دهند.

6) دستیار نوشتن زنجبیل :

دستیار نوشتن زنجبیل از هوش مصنوعی برای شناسایی و تصحیح اشتباهات و بهبود سبک کپی شما استفاده می کند. این اصلاحات مبتنی بر زمینه را پیشنهاد می‌کند، از جمله بازنویسی جایگزین‌ها. همچنین می‌تواند مترادف‌هایی را ارائه دهد، نه فقط برای کلمات تک، بلکه برای کل عبارات.

Ginger Writing Assistant به عنوان افزونه مرورگر و اپلیکیشن دسکتاپ یا موبایل در دسترس است. همچنین مستقیماً با Microsoft Word ادغام می شود.

قیمت از 7.49 دلار در ماه برای برنامه سالانه تا 13.99 دلار در ماه برای برنامه های ماهانه متغیر است. جینجر همچنین تخفیف هایی را برای معلمان و دانش آموزان و همچنین طرح های قابل تنظیم برای سازمان هایی با بیش از 2000 کاربر ارائه می دهد.

7) Yoast SEO Readability Analysis یواست سئو:

یک افزونه محبوب SEO برای وردپرس، Yoast همچنین دارای ویژگی خوانایی است. به صراحت برای بهینه سازی موتور جستجو طراحی شده است، خوانایی نوشته شما را بررسی می کند و مسائل را برجسته می کند.

خوانایی محتوای شما در مقیاس سبز-زرد-قرمز نمره گذاری می شود، جایی که سبز خوب است، زرد می تواند بهبود یابد و قرمز نیاز به کار دارد.

صدای غیرفعال، کلمات انتقالی، توزیع عنوان فرعی، طول پاراگراف، طول جمله و جملات متوالی را بررسی می کند. این امتیاز خواندن Flesch شما را فراهم می کند و همچنین به شما امکان می دهد چندین کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید.

این ویژگی در Yoast SEO Premium گنجانده شده است که 99 دلار در سال هزینه دارد.

8) دستیار نگارش سمروش:

 

دستیار نگارش SEO Semrush که برای کمک به شما در بهینه سازی محتوای خود برای خوانندگان انسانی و موتورهای جستجو طراحی شده است، خوانایی و ثبات را در حین بررسی سرقت ادبی اندازه گیری می کند.

از کپی و چسباندن یا وارد کردن از عملکرد وب برای امتیازدهی به محتوای شما و ارائه توصیه‌ها استفاده می‌کند. شما می توانید مخاطبان هدف خود را بر اساس کشور و منطقه، تا سطح شهر انتخاب کنید و کاربران دسکتاپ یا موبایل را مشخص کنید.

شما می توانید کلمات کلیدی را برای مقایسه با محتوای رقیب مشخص کنید و با اطلاعات بصری در مورد خوانایی، سئو، اصالت و لحن ارائه می شود.

دستیار نوشتن SEO در Semrush گنجانده شده است، با برنامه هایی از 119.95 دلار در ماه تا 449/95 دلار در ماه.

 

9) لینک دستیار SEO Content Editor:

 

Link Assistant SEO Content Editor ابزاری جامع برای محتوای وب سایت است. علاوه بر ابزارهای کلیدواژه، بینش هایی را در مورد بهینه سازی کپی برای موتورهای جستجو ارائه می دهد و به شما امکان می دهد وظایفی را برای تیم خود ایجاد و پیگیری کنید.

همچنین می توانید وب سایت های رقیب را تجزیه و تحلیل کنید یا از ابزارهای داخلی آن برای تولید ایده های محتوای جدید استفاده کنید. ویرایشگر محتوا به شما امکان می‌دهد دستورالعمل‌های سئو را دانلود کنید و نکاتی را برای صفحات بنویسید، در حالی که استفاده از کلمه کلیدی را گزارش می‌کنید.

یک نسخه رایگان محدود، و همچنین یک نسخه حرفه ای (299 دلار در سال) و یک نسخه سازمانی (499 دلار در سال) در دسترس است.

10) تجزیه و تحلیل محتوای ابزارها را مرور کنید:

SEO Review 60 ابزار بهینه سازی رایگان برای موتورهای جستجو از جمله تجزیه و تحلیل محتوا را ارائه می دهد. این امکان را به شما می دهد تا کلمات کلیدی اولیه و ثانویه را وارد کنید و پیشنهاداتی برای سایر کلمات کلیدی و بهینه سازی سئو ارائه می دهد.

مواردی از جمله عنوان صفحه و توضیحات متا با استفاده از رنگ قرمز و سبز نمره گذاری می شوند. چگالی کلمات کلیدی، سرصفحه ها و زیر سرفصل ها، لینک ها و سایر عواملی که در بهینه سازی موتور جستجو نقش دارند را اندازه گیری می کند.

تجزیه و تحلیل محتوا مبتنی بر وب و رایگان برای استفاده است.

محتوا هنوز پادشاه است: 

گاهی اوقات متخصصان موتورهای جستجو آنقدر درگیر الگوریتم‌ها، کلمات کلیدی و معیارها می‌شوند و مهم‌ترین چیز را در مورد هر صفحه وب فراموش می‌کنند: این صفحه باید برای بازدیدکنندگان ارزش ایجاد کند.

و برای انجام این کار، محتوای شما باید به راحتی هضم شود. خوانایی خوب به شما کمک می کند تا توجه را به سایت خود جلب کنید و پیام خود را به طور موثرتر منتقل کنید و اقدام را هدایت کنید.

آسان‌تر کردن صفحات وب برای خواندن و درک به بازدیدکنندگان شما کمک می‌کند، که به نوبه خود به امتیاز کیفیت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند.

اما ساختن محتوایی که خواندن آن آسان باشد دشوار است. حتی باتجربه ترین نویسندگان هم گاهی با آن دست و پنجه نرم می کنند.

خوشبختانه، انواع ابزارهای مفیدی در دسترس هستند که به شما کمک می کنند تا نسخه خود را جمع آوری کنید، سردرگمی را به حداقل برسانید و اطلاعات را با دقت بیشتری انتقال دهید، که همه اینها برای سئو فوایدی به همراه خواهد داشت.

لیست مقالات مرتبط :

بهترین سایت های آموزش سئو 

 

چگونگی افزایش رتبه در سئو

 

چگونه عملکرد سئو سایت را پیش بینی کنیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی