سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

سئو سایت | خدمات سئو سایت | امیر پدرام بلاگ

خدمات سئو سایت ,سئو سایت ,خدمات سئو وردپرس,سئو وردپرس,مقالات سئو ,مقالات سئو سایت,مشاغل سئو , کسب درآمد از سئو

خدمات سئو سایت

برند امیر پدرام بلاگ، درباره تمامی موضوعات مرتبط با سئو و خدمات سئو سایت های وردپرسی فعالیت میکند

  • ۰
  • ۰

افزونه های ضروری وردپرس که باید آن را بشناسید:

افزونه های ضروری وردپرس

پس از 15 سال یا بیشتر از استفاده از وردپرس، من یک لیست اصلی از افزونه های ضروری که در هر یک از سایت های من وجود دارد، تهیه کرده ام. اینجا اند.

 افزونه ووکامرس :

اگر قصد دارید تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کنید، اما نمی خواهید برای Shopify هزینه ای بپردازید، بهترین راه حل بعدی استفاده از WooCommerce است.

 مسلماً به خوبی Shopify نیست، اما اگر شما یک کسب و کار بوت استرپ هستید که به تازگی شروع به کار کرده اید و نیاز به کاهش هزینه های عملیاتی دارید، WooCommerce می تواند شما را شروع کند تا زمانی که مقداری درآمد به دست آورید. همچنین افزونه های WooCommerce زیادی در دسترس هستند. دایرکتوری وردپرس. با این حال، شما باید یک تم سازگار با WooCommerce داشته باشید.

افزونه یواست سئو Yoast seo :

همه می خواهند در صفحه یک گوگل باشند. در غیر این صورت چه فایده ای دارد؟ بهترین راه برای رسیدن به آنجا استفاده ازسئو و یک افزونه اختصاصی است که به شما می گوید از نظر سئو سایت خود چه کاری را درست و غلط انجام می دهید. پیشرو صنعت، تا حد زیادی، Yoast است.

نسخه رایگان برای کاربران معمولی بیش از اندازه کافی است، اما اگر یک کسب و کار هستید، باید ۹۹ دلار در سال برای ارتقاء به افزونه پریمیوم بپردازید. 

آنها همچنین افزونه های ممتاز دیگری برای فروشگاه های WooCommerce، مشاغل محلی، SEO ویدیو و ورود به Google News دارند.

افزونه نیترو پک :

همانطور که قبلا ذکر شد، سرعت نام بازی هنگام ساخت یک وب سایت است. می‌توانید با نصب NitroPack، که به شما یک کش و حالت‌های مختلف بهینه‌سازی عناصر سایت را می‌دهد، آن را تا حد زیادی بهبود بخشید.

نسخه رایگان فقط یک گیگابایت در ماه و 5000 بازدید از صفحه به شما می دهد. پس از آن، افزونه به شما می گوید که یا ارتقا دهید (که گران است)، یا تا دوره صورتحساب بعدی خاموش می شود.

 بنابراین باید محاسبه کنید که احتمالاً چند بازدید ماهانه از صفحه دارید. اما پس از نصب این، متوجه سرعت بالای سایتم شدم.

افزونه آسکیمت :

هرزنامه بلای جان هر صاحب وب سایت است. چند بار تا به حال یک پست طولانی و متفکرانه در وبلاگ نوشته اید، و سپس 30 ثانیه بعد، یک فروشنده ویاگرا از کانادا در مورد پست شما نظر می دهد و پیشنهاد ویژه ای می دهد؟

Askimet استاندارد طلایی از بین برنده هرزنامه است. هر نظری که در سایت شما باقی می‌ماند از طریق Askimet اجرا می‌شود و آن‌هایی را که فکر می‌کند اسپم هستند، بر اساس کلمات کلیدی خاص و معیارهای دیگر حذف می‌کند.

جستجوگر لینک شکسته :

پیوندها همیشه خراب می شوند، زیرا سایت ها صفحات را حذف می کنند یا URL صفحات را تغییر می دهند. همه افراد ذهن خود را برای تنظیم تغییر مسیر خودکار به پیوند جدید ندارند. 

بنابراین اگر به صفحه ای پیوند دهید و آن پیوند ناگهان ناپدید شود، بازدیدکننده شما در نهایت به پیام مخوف 404 پیدا نشد. لینک های شکسته نیز می توانند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر منفی بگذارند.

جستجوگر پیوند شکسته روی داشبورد وردپرس شما قرار می گیرد و هر پیوندی را که فکر می کند خراب است علامت گذاری می کند.

 همچنین ایمیلی دریافت می کنید که به شما اطلاع می دهد. سپس می توانید پیوند را بررسی کنید و اگر واقعاً خراب است، افزونه می تواند پیوند را برای شما حذف کند.

 plugin Login Lockdown :

از اینکه یک سایت کاملاً جدید وردپرس می تواند روزانه توسط هکرها متحمل حملات بی رحمانه شود، شگفت زده خواهید شد. از آنجایی که صفحه ورود به وردپرس به ندرت توسط صاحب سایت تغییر می کند، رفتن به آنجا، وارد کردن نام کاربری پیش فرض و امتحان رمزهای عبور مختلف آسان است.

با استفاده از Login Lockdown، می‌توانید تعیین کنید که یک فرد قبل از قفل شدن، چند بار تلاش برای ورود به سیستم انجام دهد. شما می توانید مدت زمانی که آنها قفل شده اند را مشخص کنید و می توانید آدرس های IP خاصی را در لیست سیاه قرار دهید. نام کاربری پیش فرض "admin" نیز می تواند مسدود شود.

افزونه جت پک :

بسیاری از مردم در مورد اینکه آیا JetPack واقعاً ارزش نصب دارد یا خیر مخالف هستند، اما من شخصاً آن را دوست دارم. حتی نسخه رایگان آن چیزهای زیادی برای توصیه دارد. اگر سایت شما از کار بیفتد، می توانید اخطارهای ایمیلی دریافت کنید، ابزارهایی را برای صفحات و پست های خود به اشتراک بگذارید، و حتی می توانید برای بهبود زمان بارگذاری صفحه، تصاویر خود را روی "بارگذاری تنبل" تنظیم کنید.

البته، اگر به یک برنامه پولی ارتقا دهید، چیزهای بیشتری مانند میزبانی ویدیو و پشتیبان‌گیری از سایت دریافت خواهید کرد. اما برای ابزارهای مفید و ویجت های سایت، طرح رایگان شما را تحت پوشش قرار می دهد.

UpdraftPlus

وردپرس به طور غیرقابل توضیحی یک عملکرد پشتیبان داخلی ندارد، اما در صورت هک شدن به آن نیاز دارید. JetPack احتمالاً ساده‌ترین گزینه «تنظیم آن و فراموش کردن آن» است، اما امکان دیگر UpdraftPlus است که نسخه‌های پشتیبان شما را در پوشه Google Drive شما قرار می‌دهد.

همانطور که از اسکرین شات بالا می بینید، بازیابی نسخه ای از سایت شما به سادگی کلیک روی یک دکمه است. می توانید نسخه های پشتیبان غیر ضروری را حذف کرده و نسخه های پشتیبان را در رایانه خود دانلود کنید. می توانید روزانه پشتیبان گیری های جدید را برنامه ریزی کنید.

استفاده از وردپرس در رایانه محلی :

اگر می‌خواهید هر قالب، پلاگین یا ترفندهای دیگر وردپرس را آزمایش کنید، اما نمی‌خواهید آن را در یک سایت زنده انجام دهید، بهترین گزینه این است که یک نصب محلی روی رایانه خود انجام دهید. بهترین برنامه نرم افزاری برای این قطعا Local است. یک سایت راه اندازی می کند و آن را در مرورگر شما باز می کند. وقتی سایت را ببندید، دوباره ناپدید می شود.

اگر در مورد یک افزونه مطمئن نیستید و می خواهید قبل از قرار دادن آن در یک سایت زنده ابتدا آن را آزمایش کنید، بسیار ارزشمند است. یا اگر می خواهید با موضوعات مختلف سر و کله بزنید.

آیا باید از وردپرس استفاده کنید؟

امیدواریم این مقاله به شما یک دید کلی از وردپرس و ویژگی های آن داده باشد. اکنون باید بتوانید در مورد اینکه آیا با نیازهای شما مطابقت دارد یا خیر، قضاوت کنید. خوبی وردپرس این است که سایت شما می تواند به همان اندازه که می خواهید ساده یا پیچیده باشد.

 بسیاری از سایت‌های وردپرسی فقط یک صفحه برای تبلیغ خدمات یک نفر دارند، در حالی که بقیه دارای صدها صفحه و زیر دامنه هستند. آسمان بسته به آنچه می خواهید و زمان و بودجه شما برای ساختن آن محدودیت است.

بیشتر بخوانید: اکنون می توانید وب سایت های ساده را با استفاده از Google Drive میزبانی کنید

سوالات متداول

آیا وردپرس رایگان است؟

WordPress.org رایگان است. با این حال، WordPress.com بسته به ویژگی هایی که نیاز دارید، گزینه های پرداخت مختلفی دارد. WordPress.com یک طرح رایگان دارد، اما اگر به تبلیغات اهمیتی نمی دهید و دامنه خود را ندارید.

تفاوت بین WordPress.com و WordPress.org چیست؟

WordPress.org نسخه رایگانی است که باید آن را دانلود و بر روی وب سرور خود نصب کنید. WordPress.com نسخه میزبانی شده توسط وردپرس است که می توانید هزینه آن را پرداخت کنید.

آیا وردپرس برای مبتدیان آسان است؟

این روزها، اکثر شرکت های میزبانی وب یک راه حل نصب با یک کلیک برای WordPress.org ارائه می دهند. بنابراین نصب آن بسیار آسان است. نصب تم و افزونه ها نیز بسیار آسان است. اینکه چقدر آن را پیچیده می بینید به این بستگی دارد که می خواهید طراحی سایت چقدر پیچیده باشد.

آیا وردپرس تم رایگان دارد؟

WordPress.org با یک تم رایگان پیش فرض نصب می شود و هر سال یک تم رایگان پیش فرض جدید را ارائه می دهد. همچنین می توانید در فهرست وردپرس و اینترنت برای سایر تم های رایگان جستجو کنید. شما برای انتخاب خراب هستید، اما کیفیت آن بسیار متفاوت است.

چند سایت وردپرس چیست؟

چند سایت یک ویژگی وردپرس است که به شما امکان می دهد شبکه ای از زیر سایت های کوچکتر را در یک نمونه از وردپرس ایجاد کنید. بنابراین این می تواند، برای مثال، یک زیر دامنه، مانند https://site.domain.com باشد. یک چند سایت نیاز به ورود و خروج از هر نصب وردپرس را ذخیره می کند.

لیست مقالات مرتبط :

ویرایشگر بلوک های وردپرس چیست 

آنچه درباره وردپرس باید بدانید

شروع کار با وردپرس چگونه است

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی